عملیات جستجوی هواپیمای مالزی سال ها به طول می انجامد

به گزارش آناسی، خبرنگاران: یک مقام وزارت دفاع آمریکا درپی بی نتیجه بودن کوشش ها برای یافتن هواپیمای ناپدید شده مالزی در آبهای غرب استرالیا و افزایش محدوده جستجو اظهار داشت این عملیات می تواند سال ها به طول بیانجامد.

عملیات جستجوی هواپیمای مالزی سال ها به طول می انجامد

با تور مالزی از توسعه یافته ترین کشور شرق آسیا دیدن کنید.

به گزارش گروه بین الملل خبرنگاران به نقل از رویترز؛ یک مقام وزارت دفاع آمریکا که نخواست نامش فاش گردد به خبرگزاری رویترز اعلام نمود کوشش برای جستجوی هواپیمای ناپدید شده مالزی ممکن است سال ها به طول بیانجامد.

درپی بی نتیجه بودن عملیات جستجو در غرب استرالیا این مقام آمریکایی که نخواست نامش فاش گردد اعلام نمود دو هفته جستجو در اقیانوس آرام با استفاده از یک پهپاد نیروی دریایی این کشور نتیجه ای به همراه نداشت.

به گفته وی با توجه به اینکه باید عملیات جستجو وارد محدوده گسترده تری گرددمسلما کار زمان بیشتری خواهد برد. این مقام آمریکایی گفت: ما همگی به جستجو در محدوده کوچکی پرداختیم و چیزی نیافتیم. حال باید محدوده بزرگتری را جستجو کنیم و این کار سال ها زمان خواهد برد.

مقامات پس از شناسایی یک سیگنال در 4 آوریل این منطقه را بزرگترین سرنخ خود اعلام نموده بودند. با اینحال این مقام آمریکایی اعلام نمود مالزی باید درباره چگونگی ادامه عملیات جستجو تصمیم گیری کند که این مساله می تواند شامل استفاده از پهپادهای بیشتری باشد، حتی با علم به این مساله که ممکن است جستجو سال ها به طول بیانجامد.

منبع: تسنیم
انتشار: 30 مهر 1398 بروزرسانی: 7 مهر 1399 گردآورنده: anasi.ir شناسه مطلب: 453

به "عملیات جستجوی هواپیمای مالزی سال ها به طول می انجامد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "عملیات جستجوی هواپیمای مالزی سال ها به طول می انجامد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید