عکس ، پادشاه تایلند همراه 20 زن در هتلی لوکس قرنطینه شد

به گزارش آناسی، پادشاه تایلند به همراه 20 تن از زنان حرمسرای خود راهی قرنطینه در یک هتل لوکس آلمانی شد.

عکس ، پادشاه تایلند همراه 20 زن در هتلی لوکس قرنطینه شد

با تور ارزان تایلند از زیباترین کشور جنوب شرقی آسیا دیدن کنید و شهرهای زیبای بانکوک، پوکت و پاتایا را ببینید.

به گزارش خبرنگاران به نقل از یورونیوز، واجیرالونگ کورن، 67 ساله، با قُرق کردن هتل زونِن بیشه در مرکز تفریحی گرامش-پارتِن کیشن واقع در منطقه کوهستانی آلپ، دوران قرنطینه خود را از بیم ابتلا به ویروس کرونا شروع کرد.

20 تن از زنان حرمسرای دربار از جمله همسران و خدمه ها، پادشاه تایلند را در این دوران قرنطینه همراهی می نمایند. به گزارش رسانه های آلمان، پادشاه تایلند ابتدا قصد داشته با همراهان بیشتری دوران قرنطینه خود را شروع کند، ولی به دلیل نگرانی از ابتلای آن ها به ویروس کرونا همراهی 119 تن از آنان لغو شده است.

هنوز تعیین نیست که همسر چهارم پادشاه تایلند او را در این قرنطینه همراهی می نماید یا خیر. سوتیدا تیدجای، همسر چهارم پادشاه تایلند، مهماندار سابق شرکت هواپیمایی این کشور بود و مراسم ازدواج رسمی آن ها سال گذشته برگزار گردید.

با توجه به این که هتل محل اقامت او بر اساس قوانین سخت گیرانه محلی برای مقابله با شیوع ویروس کرونا باید بسته می شد، ادامه فعالیت آن موجب بروز نگرانی هایی در میان مردم محلی شده، ولی مقامات منطقه به مردم اطمینان داده اند که با توجه به قرق بودن هتل، حضور پادشاه تایلند و همراهانش به شیوع بیشتر ویروس کرونا دامن نخواهد زد.

پادشاه تایند و همراهان وی از قرنطینه برای عکاسان دست تکان می دهند

اقدام پادشاه تایلند در شبکه های اجتماعی تایلند بسیار بحث برانگیز شده به طوری که طی 24 ساعت گذشته 1.2 میلیون توییت با هشتگ چه احتیاجی به پادشاه داریم؟ منتشر شده است.

واجیرالونگ کورن، 67 ساله که از او به عنوان شاه رامای دهم نیز یاد می گردد به دنبال مرگ پدرش در سال 2016 به سلطنت رسید و سال گذشته به طور رسمی تاجگذاری کرد. او پس از شیوع ویروس کرونا در تایلند و از ابتدای فوریه تا به امروز در انظار عمومی ظاهر نشده است.

تایلند تا به امروز از ابتلای 1771 تن به بیماری کووید 19 خبر داده که 12 نفر از آن ها جان باخته اند.

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 21 فروردین 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: anasi.ir شناسه مطلب: 909

به "عکس ، پادشاه تایلند همراه 20 زن در هتلی لوکس قرنطینه شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "عکس ، پادشاه تایلند همراه 20 زن در هتلی لوکس قرنطینه شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید