فارس من، تخفیف شهریه دانشجویان در اختیار ما نیست و دولت باید اقدام کند

به گزارش آناسی، رئیس دانشگاه فنی و حرفه ای گفت: تخفیف شهریه دانشجویان در اختیار ما نیست و دولت باید اقدام کند اما تسهیلات کمکی برای دانشجویان در پرداخت شهریه در چند نوبت پیش بینی نموده ایم که دراین رابطه دانشجویان دغدغه نداشته باشند.

فارس من، تخفیف شهریه دانشجویان در اختیار ما نیست و دولت باید اقدام کند

به گزارش خبرنگار گروه علمی و دانشگاهی خبرنگاران، سامانه فارس من سامانه ای است که مخاطبان خبرنگاران می توانند به وسیله آن مسائل خود در تمام حوزه ها را مطرح نمایند تا خبرنگاران خبرنگاران این مسائل را پیگیری نموده و پاسخ آن را از مسؤولان دریافت نمایند.

مخاطبان خبرنگاران موضوع تخفیف و تقسیط شهریه دانشجویان به علت کرونا را مطرح نموده و از خبرنگاران خواستارگفت وگو با مسئولان شدند که خبرنگاران خبرنگاران برحسب وفای به عهد این موضوع را در دستور کار قرار دادند.

ابراهیم صالحی عمران رئیس دانشگاه فنی و حرفه ای درباره تخفیف و تقسیط شهریه دانشجویان به علت کرونا گفت: در حال حاضر دانشگاه فنی و حرفه ای تنها 20 درصد دانشجویانش شهریه پرداز هستند و 80 درصد دیگر به صورت رایگان تحصیل می نمایند اما برای دانشجویان شهریه پرداز با توجه به بیماری آنفولانزای کرونا ویروس و همچنین آموزش ازطریق فضای مجازی یکسری تسهیلات پیش بینی نموده ایم، دانشجویان نگران نباشند.

وی اضافه نمود: تخفیف شهریه دانشجویان در اختیار ما نیست و دولت باید اقدام کند اما تسهیلات کمکی برای دانشجویان در پرداخت شهریه در چند نوبت پیش بینی نموده ایم که دراین رابطه دانشجویان دغدغه نداشته باشند.

صالحی عمران توضیح داد: دانشگاه فنی و حرفه ای ملاحضات لازم را برای دانشجویان در نظر گرفته است و تسهیلات کمکی را برای دانشجویان لحاظ خواهیم کرد.

منبع: خبرگزاری فارس
انتشار: 14 اردیبهشت 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: anasi.ir شناسه مطلب: 966

به "فارس من، تخفیف شهریه دانشجویان در اختیار ما نیست و دولت باید اقدام کند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فارس من، تخفیف شهریه دانشجویان در اختیار ما نیست و دولت باید اقدام کند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید