فراخوان اعزام به خدمت در اردیبهشت ماه 99

به گزارش آناسی، از فراخوان اعزام به خدمت مشمولان فوق دیپلم، لیسانس، فوق لیسانس و دکتری دراردیبهشت ماه 1399 خبر داد.

فراخوان اعزام به خدمت در اردیبهشت ماه 99

به گزارش خبرنگار از ؛سرهنگ جعفر فیضی معاون وظیفه عمومی انتظامی استان ایلام گفت: کلیه مشمولان غایب و غیر غایب استان در مقاطع فوق دیپلم، لیسانس، فوق لیسانس و دکتری که برگ آماده به خدمت به تاریخ یکم اردیبهشت ماه 99 دریافت کرده اند، بایستی راس ساعت 7 صبح روز دو شنبه مورخه یکم اردیبهشت ماه، به معاونت وظیفه عمومی استان ایلام واقع در، ایلام، بلوار شهید بهشتی، خیابان شهروند، معرفی کنند تا به خدمت دوره ضرورت اعزام شوند.

او افزود: افرادی که به هر دلیل تا کنون پیروز به دریافت برگ معرفی نامه مشمولان به مراکز آموزش نیرو های مسلح نشده اند، می توانند به نزدیکترین دفاتر خدمات الکترونیک، پلیس+10 مراجعه و پس از دریافت برگ مذکور، بر اساس اطلاعات مندرج در آن اقدام کنند.

سرهنگ فیضی با اشاره به این که عدم حضور بموقع در زمان و محل های تعیین شده، غیبت محسوب می شود، اظهار کرد: مشمولان می بایست با توجه به بیماری کرونا و عدم اعزام مشمولان به مرخصی در طول دوره، بهداشت فردی را رعایت کنند.

معاون وظیفه عمومی انتظامی استان، بیان نمود: مشمولان، برگه اعزام به خدمت از جمله برگ آماده به خدمت، برگ واکسیناسیون، برگ معرفی نامه مشمولان به مراکز آموزش نیرو های مسلح و مدارک مربوط به شرایط خاص متاهلین، گواهی فوت والدین، جانبازان بالای 25%وخانواده شهداء وسایرمدارک مورد نیاز مانند شناسنامه، کارت ملی و .. را در هنگام مراجعه و اعزام به خدمت به همراه داشته باشند.

د

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 23 خرداد 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: anasi.ir شناسه مطلب: 1054

به "فراخوان اعزام به خدمت در اردیبهشت ماه 99" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فراخوان اعزام به خدمت در اردیبهشت ماه 99"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید