فیروز کریمی: رودی ژستد بیاید، استقلال فوق العاده می گردد

به گزارش آناسی، فیروز کریمی در نشست خبری پیش از بازی تراکتور مقابل استقلال شرکت کرد. به گزارش گروه ورزشی خبرنگاران، فیروز کریمی گفت:به دور از تعارفات فردا بازی بسیار مجذوب کننده و سنگینی خواهد بود. تیم های رده سوم و چهارم در تمام جهان حساسیت خاصی دارد.

فیروز کریمی: رودی ژستد بیاید، استقلال فوق العاده می گردد

وی اضافه کرد: درست است تیم چهارم هم شانس کسب سهمیه دارد اما در همه جا رقابت سه تیم اول مجذوب کننده است. فردا همین قاعده حاکم است. استقلال تیم بسیار خوبی دارد و اگر ژستد را گرفته باشند تیمشان فوق العاده می گردد.

کریمی توضیح داد: بازی های دو هفته اول را دیدم، استقلال تیم بسیار خوبی است و سال جاری حرف های زیادی برای گفتن دارد. تیم ما هم منهای بازی اول که مشمول باز شدن پنجره بود، تیم خوبی است. قرار بود پنجره باز گردد و خیلی هم کوشش شد. تسویه حساب هم کردیم اما باز نشد. مجبور شدیم در دفاع وسط از بازیکن جوان استفاده کنیم.

سرمربی تراکتور گفت: تیم کارکرده ای داریم که می تواند در لیگ رقیب بقیه تیم ها برای کسب سهمیه باشد. با علم به اینکه سه امتیاز را از دست دادیم، اما شانس کسب سهمیه هستیم. فردا بازی زیبا و خیلی سنگینی خواهد بود. با آنالیز دو تیم تصورم این است که بازی خیلی نزدیک باشد و امیدوارم تماشاگران بازی زیبایی را ببینند.

کریمی در مورد شرایط برگزاری مسابقات لیگ برتر مطرح نمود: از نظر زمانی برگزار بازی ها دست خودشان نیست. تعطیلی هایی برای تیم ملی و بعلاوه مناسبت های ملی داریم که اجتناب ناپذیر است.از رییس سازمان لیگ و مسئول برگزاری مسابقات شناخت دارم. دقیق و منظم هستند. سازمان لیگ جا افتاده و درک می نماید .

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 7 آذر 1400 بروزرسانی: 7 آذر 1400 گردآورنده: anasi.ir شناسه مطلب: 1986

به "فیروز کریمی: رودی ژستد بیاید، استقلال فوق العاده می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فیروز کریمی: رودی ژستد بیاید، استقلال فوق العاده می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید