قرارداد روبرتو مانچینی تمدید شد

به گزارش آناسی، فدراسیون فوتبال ایتالیا پاداش عملکرد خوب روبرتو مانچینی در تیم ملی فوتبال این کشور را با تمدید قراردادش تا سال 2022 داد.

قرارداد روبرتو مانچینی تمدید شد

با تور چین سفری خاطره انگیز را تجربه کنید.

به گزارش خبرنگاران، سایت ایتالیایی توتو مرکاتو گزارش داد فدراسیون فوتبال ایتالیا قرارداد روبرتو مانچینی را تا سال 2022 تمدید نموده است. طبق این گزارش در قرارداد سرمربی پیشین تیم های اینتر و منچسترسیتی به عنوان سرمربی تیم ملی فوتبال ایتالیا بندی وجود داشته که در صورت صعود آتزوری به مرحله سرانجامی یورو 2020، فدراسیون فوتبال این کشورمی تواند به صورت اتوماتیک قرارداد او را تا دو سال دیگر تمدید کند.

روبرتو مانچینی که در ماه مِی 2018 راهنمایی تیم ملی فوتبال ایتالیا را برعهده گرفت، آتزوری را متحول نموده و با استفاده از ترکیبی از بازیکنان باتجربه و نسل جدید فوتبال ایتالیا، صعود زودهنگام این تیم به مرحله سرانجامی یورو 2020 را قطعی نموده است.

تیم ملی فوتبال ایتالیا شنبه شب در مرحله انتخابی یورو 2020 با نتیجه 2 بر صفر میهمان خود، یونان را شکست داد و رکورد صد درصد پیروزی اش در این رقابت ها را حفظ کرد. شاگردان روبرتو مانچینی که هر هفت بازی خود در این مرحله را با پیروزی به سرانجام برده اند با 21 امتیاز صعود زودهنگام خود از گروه J به مرحله سرانجامی این رقابت ها را قطعی نموده اند، این در حالیست که هنوز سه بازی دیگر در مرحله انتخابی در پیش دارند.

روبرتو مانچینی در صورتی که آتزوری را در بازی سه شنبه شب مقابل لیختن اشتاین در مرحله انتخابی یورو 2020 به پیروزی برساند، با رکورد 9 پیروزی متوالی ویتوریو پوتزو سرمربی تیم ملی ایتالیا بین سال های 1938 تا 1939 برابر خواهد شد.

سرمربی کنونی آتزوری پیش از حضور در تیم ملی ایتالیا سرمربی تیم زنیت روسیه بود اما در ادامه به صورت توافقی از این تیم جدا شد و به کشورش برگشت تا جانشین جامپیرو ونتورایی گردد که در رساندن آتزوری به جام جهانی 2018 روسیه ناکام بود.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 3 آبان 1398 بروزرسانی: 7 مهر 1399 گردآورنده: anasi.ir شناسه مطلب: 466

به "قرارداد روبرتو مانچینی تمدید شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "قرارداد روبرتو مانچینی تمدید شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید