قیمت ساندرو کارکرده در بازار

به گزارش آناسی، خبرنگاران : ساندرو خودروی هاچ‌بکی است که از آذرماه سال 94، توسط شرکت پارس‌خودرو زیرمجموعه از گروه خودروسازی سایپا وارد بازار ایران شد.

قیمت ساندرو کارکرده در بازار

جهت دریافت مشاوره خدمات قیمت کاتالوگ از بهترین و مجربترین طراحان کشور همراه ما باشید. از طراحی تا چاپ کاتالوگ های تبلیغاتی حرفه ای را با بهترین قیمت از ما بخواهید.

به گزارش خبرنگاران، ساندرو یکی از محصولات مشترک شرکت خودروسازی فرانسوی رنو و زیرشاخه رومانیایی آن موسوم به داچیا است که نسل اول آن در ماه سپتامبر سال 2007 معرفی گردید و پس از آن نسل دوم آن در بازارهای جهانی عرضه شد. این خودرو بر اساس پلتفرم لوگان (تندر ال 90) توسعه داده شده است و در کلاس سوپرمینی قرار می‌گیرد.

پارس‌خودرو ساندرو را در دو مدل دستی و اتوماتیک روانه بازار نموده است؛ سیستم انتقال قدرت مدل دستی از نوع 5 سرعته و مصرف سوخت ترکیبی آن معادل 6.7 لیتر در هر 100 کیلومتر است و مدل اتوماتیک این خودرو از سیستم انتقال قدرت 4 سرعته بهره می‌برد و به‌صورت ترکیبی در هر 100 کیلومتر، حدود 8.3 لیتر مصرف سوخت دارد.

مطابق اطلاعات موجود در وب‌سایت شرکت پارس‌خودرو، حداکثر سرعت مدل‌های دستی و اتوماتیک این خودرو به‌ترتیب 175 و 170 کیلومتر بر ساعت است و این دو خودرو به‌ترتیب به 10.5 و 11.5 ثانیه زمان احتیاج دارند تا از حالت سکون به سرعت 100 کیلومتر بر ساعت برسند.

خبرنگاران در گزارشی به برآوردهای قیمتی از ساندرو دو پرداخته است. مدل های معرفی گردیده دارای سند دست اول نیستند یا با آسیب دیدگی های در بدنه همراه شده اند. البته تاکید می گردد قیمت گذاری خودروهای کارنموده بسیار سلیقه‌ای و براساس نظرفروشنده و خریدار صورت می گیرد، اما بعضی مراجع بر مبنای سال فراوری، کارکرد ماشین و نوع رنگ و سطح آسیب دیدگی اقدام به قیمت گذاری این خودروها می‌کنند. این گزارش بازتاب دهنده دیدگاه این مراجع است.

منبع: اقتصادنیوز
انتشار: 29 آذر 1399 بروزرسانی: 7 اردیبهشت 1400 گردآورنده: anasi.ir شناسه مطلب: 1439

به "قیمت ساندرو کارکرده در بازار" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "قیمت ساندرو کارکرده در بازار"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید