لوسین فاوره: بارسلونا با یا بدون مسی تیم بسیار خوبی است، قبل از قرعه کشی حدس می زدم با آبی و اناری ها همگروه شویم

به گزارش آناسی، لوسین فاوره تیمش را آماده جدال سخت با بارسلونا کرده است.

لوسین فاوره: بارسلونا با یا بدون مسی تیم بسیار خوبی است، قبل از قرعه کشی حدس می زدم با آبی و اناری ها همگروه شویم

به گزارش خبرنگاران، لوسین فاوره در کنفرانس خبری پیش از بازی تیمش مقابل بارسلونا در هفته اول مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا از تلاش برای نتیجه دریافت مقابل یکی از بهترین باشگاه های اروپایی سخن گفت.

سرمربی تیم فوتبال بوروسیا دورتموند ابتدا گفت: ما باید 90 یا 95 دقیقه در بازی حضور فعالی داشته باشیم و بسیار متمرکز بمانیم. موظفیم سعی کنیم بازی خودمان را ارائه کرده و جسور باشیم، اما همچنین باید خیلی خوب دفاع کنیم، زیرا این موضوع مقابل بارسلونا بسیار مهم خواهد بود. از بازی مقابل بارسلونا خوشحالیم و من قبل از قرعه کشی احساس می کردم در گروه آنها قرار می گیریم.

او در ادامه اضافه کرد: بارسلونا در بازی اول لالیگا مقابل بیلبائو بسیارخوب فشار آورد. قبل از نیمه دوم مقابل بتیس و بازی مقابل اوساسونا، شرایط برای بارسلونا سخت شد، اما آنها مقابل والنسیا بسیار خوب بازی کردند و در حال حاضر در شرایط مساعدی قرار دارند. بارسلونا احتمالا بدون مسی بازی خواهد کرد، اما بدون حضور او نیز بازی کردن مقابل چنین رقیبی آسان نیست. آنها همیشه با چیدمان 3-3-4 به میدان می روند و مقابل والنسیا آنسو فاتی بازیکن جوان و آنتوان گریزمان بسیار خوب بازی کردند. بارسلونا با حضور لیونل مسی یا بدون حضور او تیم بسیار خوبی به شمار می آید.

فاوره خاطر نشان کرد: در گروه سختی قرار داریم اما قطعا می توانیم صعود کنیم. هواداران همیشه برای ما بسیار مهم هستند و نقش آنها در این بازی کلیدی خواهد بود.

وی با اشاره به وضعیت بازیکن ملی پوش تیمش گفت: مصدومیت نیکو شولز باعث شده گزینه ای برای جانشینی او وجود نداشته باشد. هنوز نمی دانیم باید چه کاری انجام دهیم و فعلا با پزشک تیم در مورد شرایط نیکو شولز مشورت می کنیم.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 22 مهر 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: anasi.ir شناسه مطلب: 424

به "لوسین فاوره: بارسلونا با یا بدون مسی تیم بسیار خوبی است، قبل از قرعه کشی حدس می زدم با آبی و اناری ها همگروه شویم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "لوسین فاوره: بارسلونا با یا بدون مسی تیم بسیار خوبی است، قبل از قرعه کشی حدس می زدم با آبی و اناری ها همگروه شویم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید