لیگ قهرمانان اروپا، بزرگان به دنبال صعود، مورینیو وارد می گردد

به گزارش آناسی، در شبی که خیال 3 تیم بابت صعود راحت است، بزرگان جا مانده با نهایت توان برای دریافت بلیت مرحله حذفی لیگ قهرمانان اروپا کوشش خواهند کرد.

لیگ قهرمانان اروپا، بزرگان به دنبال صعود، مورینیو وارد می گردد

برای سفر به تور اروپا با بهترین کارشناسان مشورت کرده و بهترین برنامه سفر را انتخاب کنید.

به گزارش خبرنگاران، هفته پنجم مرحله گروهی رقابت های لیگ قهرمانان اروپا می تواند تنها ابهام موجود در گروه اول را از بین ببرد، تکلیف تیم دوم صعود نموده از گروه دوم را معین کند و به منچسترسیتی و اتلتیکومادرید اجازه حضور در مرحله بعد را بدهد.

رئال مادرید اوج گرفته در انتظار دست و دلبازی پاری سن ژرمن

رئال مادرید در بازی خانگی مقابل پاری سن ژرمن از پیش صعود نموده به یک پیروزی برای محرز کردن صعودش احتیاج دارد؛ اتفاقی که در صورت وقوع، تیم اوج گرفته زیدان را به سرگروهی در انتها بازی های گروه اول امیدوار می نماید. در غیر این صورت اول شدن تیم پاریسی در گروه قطعی می گردد و در صورت فزونی بروژ در بازی همزمان، رئال باید در بازی آخر در خانه بروژ حتما یک تساوی کسب کند تا به مرحله بعد برسد، البته رئال در یک حالت حتی در صورت نبردن بازی هم به مرحله بعد می رسد؛ چنانچه بروژ پیروز به کسب فزونی مقابل گالاتاسرای حذف شده نگردد.

رئال مادرید در جریان پیروزی ابتدای هفته در لالیگا نشان داد به روزهای اوج برگشته و از طرفی پاریسی ها هنوز به اندازه روزهای بازی رفت آماده هستند. فزونی 3 بر صفر میهمان این بازی در دور رفت، حس انتقام را در تیم جنگجوی زیدان بیدار نموده است.

خیال آسوده بایرن، ماموریت آسان تاتنهام با مورینیو

دست تقدیر کار را به جایی رساند که تاتنهام در حضور ژوزه مورینیوی بزرگ، صعودش از مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا را قطعی کند؛ البته اگر در اولین حضور آقای خاص روی نیمکتش در خانه المپیاکوس را ببرد یا حداقل بایرن به ستاره سرخ نبازد. در این حالت تاتنهام دست در دست بایرن از پیش صعود نموده در انتها دور پنجم مرحله گروهی به مرحله یک هشتم نهایی می رسد.

احتیاج تیم پپ به یک امتیاز

در گروه سوم، منچسترسیتی برای قطعی کردن صعودش در گروهی آسان به تساوی خانگی مقابل شاختار دونتسک احتیاج دارد. تساوی دور قبل در خانه عاریه ای آتالانتا، اجازه نداد سیتی در انتها هفته چهارم صعودش به مرحله بعد را جشن بگیرد. این بار تیم گواردیولا فرصت تمام کردن کار را دارد. اگر خنک در بازی همزمان پیروز به شکست دادن آتالانتا نگردد، تیم گواردیولا احتیاج به امتیازات بازی با شاختار هم نخواهد داشت! البته شاختار در صورت فزونی بر سیتی و پیروزی آتالانتا مقابل خنک رویای صعود را تحقق می بخشد.

چشم اتلتیکومادرید به سخاوت یوونتوس

در یکی از مهمترین بازی های امشب لیگ قهرمانان اروپا، یوونتوس در خانه از اتلتیکومادرید پذیرایی می نماید؛ یوونتوسی که به عنوان اولین تیم در فصل جاری صعودش از مرحله گروهی را قطعی کرد. در این شرایط توقف بدموقع به اتلتیکو اجازه نداد این تیم در انتها هفته چهارم جشن صعود بگیرد؛ به همین دلیل قرمز و سفیدها در بازی امشب در خانه تورینی ها به 3 امتیاز احتیاج دارند. تساوی تنها در صورتی منجر به دریافت بلیت مرحله بعد می گردد که بازی همزمان بین لوکوموتیو مسکو و بایرلورکوزن هم برنده نداشته باشد. یوونتوس موازی با فزونی های متوالی در اروپا در لیگ داخلی هم هر چند به سختی اما پیروز می گردد و پس از لیورپول دومین تیم برتر به لحاظ امتیاز در فصل جاری 5 لیگ معتبر اروپاست. در سوی مقابل، اتلتیکومادرید روند پرنوسانی را از ابتدای فصل پی گرفته و با تساوی ابتدای هفته در لیگ، نه تنها فرصت رسیدن به رئال مادرید را از دست داد بلکه رده سوم را هم به سویا تقدیم کرد. حکایت لیگ قهرمانان اروپا اما متفاوت است و شاید اکسیر این جام، جوانی از دست رفته را به تیم سیمئونه برگردد.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 19 آذر 1398 بروزرسانی: 12 مهر 1399 گردآورنده: anasi.ir شناسه مطلب: 579

به "لیگ قهرمانان اروپا، بزرگان به دنبال صعود، مورینیو وارد می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "لیگ قهرمانان اروپا، بزرگان به دنبال صعود، مورینیو وارد می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید