ماجرای تخریب ویلای غیرمجاز دو مقام مسئول در فیروزکوه با ورود قاطع دستگاه قضایی، سنگ اندازی و فشار ها مانع نشد! خبرنگاران

به گزارش آناسی، در حالیکه قرار بود از صبح امروز دو ویلای غیر مجاز مربوط به بعضی مقامات مسول فعلی و پیشین در فیروزکوه تخریب گردد ممانعت و حضور در محل این افراد مانع اجرای حکم قضایی تخریب شد به شکلی که دادستان فیروزکوه شخصا برای اجرای حکم تخریب در محل حاضر شد.

ماجرای تخریب ویلای غیرمجاز دو مقام مسئول در فیروزکوه با ورود قاطع دستگاه قضایی، سنگ اندازی و فشار ها مانع نشد! خبرنگاران

جهت دریافت خدمات طراحی بیرونی ویلا با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید. گروه آبان با سالهای تجربه طراحی معماری و ساخت و مشارکت در پروژه های ساختمانی ویلا و باغ کوچک و بزرگ بهترین انتخاب جهت مشاوره و اجرا میباشد.

به گزارش گروه اجتماعی خبرنگاران، رضایى، دادستان عمومى و انقلاب شهرستان فیروزکوه از تخریب دو ویلاى غیرمجاز میلیاردى منتسب به دو نفر از مسئولان سابق و فعلى به مساحت 5 هزار متر مربع با ورود دادستانى اطلاع داد.

دادستان عمومى و انقلاب فیروزکوه گفت: با توجه به تصرف حریم رودخانه در پى ساخت دو ویلاى غیرمجاز، رسیدگى به موضوع در دستور کار نهاده شد.

وى توضیح داد: در نهایت با ورود دادستانى و علیرغم ممانعت هایى که در راستا اجراى حکم قضایى وجود داشت، دو ویلاى مذکور تخریب شدند و حریم و بستر رودخانه آزادسازى گشت.

رضایى اظهار کرد: همچنین در راستاى برطرف تصرف از حریم و بستر رودخانه، 26 مورد ساخت و ساز غیرمجاز تخریب و 5 هکتار از اراضى بستر و حریم رودخانه آزادسازى شد.

دادستان عمومى و انقلاب فیروزکوه تاکید نمود: دستگاه قضایى در راستاى اجراى قانون هیچ خط قرمزى نخواهد داشت و هر شخصى که از قانون تخطى کند قطعا با برخورد قاطع روبرو خواهد شد.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 12 فروردین 1400 بروزرسانی: 12 فروردین 1400 گردآورنده: anasi.ir شناسه مطلب: 1639

به "ماجرای تخریب ویلای غیرمجاز دو مقام مسئول در فیروزکوه با ورود قاطع دستگاه قضایی، سنگ اندازی و فشار ها مانع نشد! خبرنگاران" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ماجرای تخریب ویلای غیرمجاز دو مقام مسئول در فیروزکوه با ورود قاطع دستگاه قضایی، سنگ اندازی و فشار ها مانع نشد! خبرنگاران"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید