مالزی و اتریش رقیبان اصلی تیم ملی بدمینتون در مسابقات جام فجر هستند

به گزارش آناسی، خبرنگاران: بازیکن تیم ملی بدمینتون کشور با اشاره به اینکه هیچ مسئله ای در برگزاری اردو نداریم٬ گفت: مالزی و اتریش از جمله رقبای اصلی ما در مسابقات جام فجر هستند.

مالزی و اتریش رقیبان اصلی تیم ملی بدمینتون در مسابقات جام فجر هستند

با تور مالزی از توسعه یافته ترین کشور شرق آسیا دیدن کنید.

محمدرضا خانجانی در گفت و گو با خبرنگار خبرنگاران در زنجان با اشاره به اینکه از زمانی که تیم ملی در زنجان مستقر است امکانات خوبی در اختیار تیم قرار داده شده است٬ اظهار کرد: با توجه به تجربه بالای مربی تیم ملی در این چند روز گذشته تمرینات خوبی پشت سرگذاشته ایم.

بازیکن تیم ملی بدمینتون با اشاره به اینکه با توجه به تمریناتی که در این چند روز انجام داده ایم پیشرفت خوبی را احساس می کنم٬ ابراز کرد: با این وضع تمرین تا آخر اردو پیش می رویم.

وی با اشاره به اینکه بازیکنان تیم ملی جمع جوان هستند گفت: بازیکنان تیم ملی هم انرژی خوبی برای حضور در مسابقات دارند و هم تجربه کافی برای مقابله با حریفان را با انجام تمرینات سخت دارند.

خانجانی با اشاره به روحیه ملی پوشان بدمینتون اعلام کرد: پیشرفت خوبی نموده ایم و با این تمرینات تا آخر اردو به آمادگی کامل می رسیم.

وی با اشاره به مقام ها کسب شده خود در مسابقات متعدد گفت: قهرمانی های زیادی را در مسابقات جوانان٬ نوجوانان و بزرگسالان در قسمت یک نفره و دو نفره در کارنامه دارم.

بازیکن تیم ملی بدمینتون توضیح داد: آخرین مقام را که کسب کردم دو ماه قبل در یک مسابقه بین مللی آفریقای جنوبی توانستم مقام نخست را اذعان خود کنم.

وی ابراز کرد: در مسابقات رنکینگ کشوری در قسمت دو نفره نیز توانستم مقام نخست را بدست آورم.

خانجانی در خصوص پیش بینی سطح مسابقات گفت: سطح و کیفیت این بازی ها بسیار بالا بوده و در آن بازیکنانی که شرکت می نمایند از نفرات برتر کشور های مختلف هستند.

وی با بیان اینکه با وجود اینکه سطح مسابقات بالا بوده و کسب مقام در این مسابقات بسیار سخت است٬ اضافه نمود: به هر حال تمام کوشش خود را به کار می گیریم تا بتوانیم در این مسابقات نیز نسبت به حریفان رجحان یابیم.

بازیکن تیم ملی بدمینتون اضافه نمود: با توجه به تمرینات سنگینی که انجام دادیم انشاالله می توانیم سال جاری مقامی را برای کشورمان به ارمغان آوریم.

وی با بیان اینکه 25 کشور در مسابقات جام فجر حضور دارند، توضیح داد: برای اینکه تیم مان بتواند در این دوره از مسابقات مدال بیاورد تمام کوشش خود را می کنیم.

خانجانی با اشاره به اینکه 10 تا 15 کشور در این مسابقات از رقیب های اصلی ما هستند٬ اظهار کرد: از بین این 15 کشور نیز مالزی٬ اتریش و فلپین جزو رقبای قدرتمند ما در جدول رقابت ها هستند.

وی با بیان اینکه ما برای انجام اردوی بعدی دو روز استراحت می کنیم٬ اضافه نمود: اردوی بعدی تیم ملی به مدت 10 روز در تهران شروع می گردد و بعد از اتمام این 10 روز وارد مسابقات می شویم.

ر

منبع: تسنیم
انتشار: 16 آبان 1398 بروزرسانی: 7 مهر 1399 گردآورنده: anasi.ir شناسه مطلب: 501

به "مالزی و اتریش رقیبان اصلی تیم ملی بدمینتون در مسابقات جام فجر هستند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مالزی و اتریش رقیبان اصلی تیم ملی بدمینتون در مسابقات جام فجر هستند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید