مذاکرات کره جنوبی با آمریکا درباره تجارت ایران

به گزارش آناسی، یک دیپلمات کره جنوبی که مسئول امور خاورمیانه است در راستای کوشش های کره جنوبی برای صادرات کالاهای انسان محبت آمیز به ایران بدون نقض تحریم های واشنگتن، به آمریکا سفر کرد.

مذاکرات کره جنوبی با آمریکا درباره تجارت ایران

جهت دریافت مشاوره خدمات نمونه کاتالوگ حرفه ای از بهترین و مجربترین طراحان کشور همراه ما باشید. از طراحی تا چاپ کاتالوگ های تبلیغاتی حرفه ای را با بهترین قیمت از ما بخواهید.

به گزارش خبرنگاران به نقل از ایسنا، هونگ جین ووک، مدیرکل امور خاورمیانه و آفریقای وزارت خارجه کره جنوبی به آمریکا سفر نموده و قرار است با مقامات دفتر کنترل دارایی های خارجی وزارت خزانه داری ملاقات کند.

طبق گزارش خبرگزاری یونهاپ کره جنوبی، این مقام کره ای احتمالا صادرات کالاهای انسان دوستان به ایران به وسیله مکانیزم مشابه سوئیس که یک شیوه پرداخت برای تسهیل فروش غذا و دارو از سوی شرکت های سوئیسی به ایران است، پیشنهاد خواهد نمود.

آمریکا در آوریل سال 2019 معافیت ها برای واردات نفت ایران برای کره جنوبی و سایر کشورها را تمدید نکرد. از آن موقع شرکت های کره ای در استفاده از سیستم مبادلات دو جانبه که در آن از وون استفاده می گردد، با مشکلاتی برای فروش دارو و سایر اقلام انسان محبت آمیز به ایران روبرو شدند.

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 17 فروردین 1399 بروزرسانی: 7 اردیبهشت 1400 گردآورنده: anasi.ir شناسه مطلب: 891

به "مذاکرات کره جنوبی با آمریکا درباره تجارت ایران" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مذاکرات کره جنوبی با آمریکا درباره تجارت ایران"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید