مشکل بزرگ بر سر راه همکاری استقلال و شرکت مینو

به گزارش آناسی، در بازار بسیاری از محصولات صنایع غذایی و خوراکی از سال ها قبل با نام استقلال وجود دارد یا نام استقلال توسط شرکت های مختلف صنایع غذایی مختلف ثبت شده است.

مشکل بزرگ بر سر راه همکاری استقلال و شرکت مینو

به گزارش گروه ورزشی خبرنگاران، در بحث همکاری باشگاه استقلال و شرکت مینو یک مشکل بزرگ وجود دارد که تا به امروز هیچکدام از طرفین قرارداد پیروز به حل آن نشده اند. در بازار بسیاری از محصولات صنایع غذایی و خوراکی از سال ها قبل با نام استقلال وجود دارد یا نام استقلال توسط شرکت های مختلف صنایع غذایی مختلف ثبت شده است. شرکت هایی که ارتباطی با باشگاه استقلال نداشتند و حالا شرکت مینو باید با آنها به توافق برسد که از نام استقلال در تولیداتش استفاده کند.

به عنوان مثال در زمینه تولید آدامس احتمالا با یک جنگ تمام عیار روبرو خواهیم بود. در حال حاضر دو برند بایودنت و وایت رقابت سنگینی در بازار آدامس دارند که برند وایت برای گروه مینو است و بایودنت برای گروه گلرنگ. بایودنت از مدت ها پیش یک برند دیگر آدامس به نام استقلال را به ثبت رسانده و مطمئنا حاضر نیست که به همین راحتی ها حق نشر آن را به رقیب خود یعنی شرکت مینو بدهد. مشابه این ماجرا در زمینه بسیاری از مواد غذایی و تنقلات وجود دارد و به نظر می رسد که شرکت مینو راه سختی را برای همکاری با باشگاه استقلال در پیش دارد.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 30 شهریور 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: anasi.ir شناسه مطلب: 1250

به "مشکل بزرگ بر سر راه همکاری استقلال و شرکت مینو" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مشکل بزرگ بر سر راه همکاری استقلال و شرکت مینو"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید