معرفی برترین های هفته پنجم لیگ برترتیراندازی بانوان، صادقیان دوم و احمدی سوم شدند

به گزارش آناسی، هفته پنجم لیگ برتر تیراندازی بانوان به مناسبت گرامیداشت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی با معرفی تیم ها و نفرات برتر به انتها رسید.

معرفی برترین های هفته پنجم لیگ برترتیراندازی بانوان، صادقیان دوم و احمدی سوم شدند

به گزارش خبرنگاران و به نقل از فدراسیون تیراندازی، این دوره از رقابتها با حضور 6 تیم و به میزبانی تیم نزاجا در محل سالن 80 خط مجموعه ورزشی آزادی پیگیری شد که در رشته تفنگ تیم میزبان در برابر تیم های هیات قم، همدان، خراسان رضوی و قزوین به پیروزی دست یافت و در مقابل تیم باشگاه مقاومت نتیجه را واگذار کرد.

در رشته تپانچه نیز تیم میزبان در مقابل تیم های، هیات قزوین و باشگاه مقاومت مغلوب و در برابر تیم های هیات قم، خراسان رضوی و همدان به پیروزی رسید. با برگزاری فینال تفنگ بادی، نجمه خدمتی از مقاومت، اول شد، آرمینا صادقیان از نزاجا بر سکوی دوم ایستاد و الهه احمدی از مقاومت عنوان سومی را به خود اختصاص داد.

در فینال تپانچه بادی نیز، زینب طوماری از هیات قزوین در صندلی نخست ایستاد و گلنوش سبقت الهی از نزاجا و هانیه رستمیان از مقاومت دوم و سوم شدند. لازم به ذکر است این مسابقات باحضور بدرالملوک کهرنگی نایب رییس بانوان فدراسیون، مسعود شیخی فرد مدیر مسابقات و لیگ، حسین زکی زاده و نرگس کشاورز رییس هیات استان قزوین و البرز برگزار گردید.

دبیر خبر: امیرداود کمالی

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 8 خرداد 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: anasi.ir شناسه مطلب: 142

به "معرفی برترین های هفته پنجم لیگ برترتیراندازی بانوان، صادقیان دوم و احمدی سوم شدند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "معرفی برترین های هفته پنجم لیگ برترتیراندازی بانوان، صادقیان دوم و احمدی سوم شدند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید