مقابله با ویروس کرونا در کلیه مقرهای پلیس پایتخت

به گزارش آناسی، معاون هماهنگ کننده فرماندهی انتظامی تهران بزرگ با تاکید بر استمرار جلسات قرارگاه ستاد فرماندهی در خصوص شیوع ویروس کرونا، از انجام فعالیت هایی به صورت روزانه برای مقابله با ویروس کرونا در کلیه مقرهای پلیس پایتخت خبر داد.

مقابله با ویروس کرونا در کلیه مقرهای پلیس پایتخت

به گزارش خبرنگاران، مسعود مصدق در این باره اظهار کرد: جلسات قرارگاه ستاد فرماندهی انتظامی تهران بزرگ در خصوص مقابله با ویروس کرونا، به ریاست اینجانب به عنوان معاون هماهنگ کننده فاتب و همچنین کلیه مسئولین، معاونین و روسای پلیس های تخصصی به صورت روزانه و مستمر تشکیل می شود و نحوه مقابله و مبارزه با شیوع و گسترش ابعاد ویروس و همچنین اقداماتی که پلیس می تواند در حوزه وظایف خود با استفاده از نیروهای متعهد و متخصص در کلیه مقر های پلیس پایتخت و سطح شهر انجام دهد مورد بررسی قرار می گیرد.

معاون هماهنگ کننده فرماندهی انتظامی تهران بزرگ از توزیع 7000بسته بهداشتی شامل دستکش، ماسک و مواد ضد عفونی کننده و آماده سازی 8000 بسته دیگر برای توزیع در بین کارکنان کادر و وظیفه خبر داد و گفت: روزانه 138 مقر انتظامی از جمله کلانتری ها، ستاد ترخیص، ستادهای پلیس های تخصصی و ... در پلیس پایتخت گند زدایی و ضد عفونی می شوند.

معاون هماهنگ کننده فرماندهی انتظامی تهران ادامه داد: در راستای جلوگیری از شیوع ویروس کویید 19 از جمله اقدامات همکاران ما در حوزه کلانتری و ستادها می توان به تب سنجی کارکنان و ارباب رجوع با دستگاه های تب سنج و همچنین برگزاری جلسات توجیهی و آموزشی برای کارکنان در خصوص راهکارها و نحوه پیشگیری از این بیماری و چگونگی به حداقل رساندن خطر ابتلا به این ویروس اشاره کرد؛ زیرا نگهداری و حفاظت از کارکنان و نیروی انسانی که به نوعی مهمترین سرمایه های ما هستند و همچنین ارباب رجوع ، از اولویت های نیروی انتظامی به شمار می آید. به همین دلیل طرح ضد عفونی مقرهای پلیس پایتخت به صورت روزانه با انجام عملیات تب سنجی ارباب رجوع ها و کارکنان انتظامی و همچنین ضد عفونی کردن مقرها و خودروهای انتظامی انجام می شود.

وی در خاتمه با بیان اینکه دستور العمل های صادر شده از قرارگاه مبارزه با کرونا در ناجا پس از بومی سازی بطور دقیق اجرا خواهد شد، افزود: به حول و قوه الهی تا ریشه کنی ویروس منحوس کرونا با تمام توان و قدرت در خدمت مردم عزیزمان خواهیم بود.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 14 اردیبهشت 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: anasi.ir شناسه مطلب: 965

به "مقابله با ویروس کرونا در کلیه مقرهای پلیس پایتخت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مقابله با ویروس کرونا در کلیه مقرهای پلیس پایتخت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید