مقاله: نامه پذیرش برای تحصیل در کانادا

به گزارش آناسی، بعد از دریافت نامه پذیرش دانشگاه هر چه قدر زودتر درخواست ویزای تحصیلی کانادا خود را ارائه دهید، استرس کمتری در طول راستا خواهید داشت. مهم است یادآور شویم که نامه پذیرش دانشگاه تاریخ انقضا دارد، در نتیجه حواستان به مهلت داده شده به شما برای دریافت ویزای کانادا دقت کنید.

مقاله: نامه پذیرش برای تحصیل در کانادا

توجه داشته باشید که اگر برای تحصیل در کانادا یکی از دانشگاه های استان کبک را انتخاب نموده باشید، شرایط و مراحل دریافت ویزای تحصیلی برای شما متفاوت خواهد بود. شما باید تاییدیه پذیرش کبک (CAQ) را هم علاوه بر نامه پذیرش دانشگاه دریافت کنید تا بتوانید برای دریافت اجازه تحصیل اقدام کنید. برای درخواست دریافت CAQ شما باید نامه پذیرش دانشگاه و دیگر مدارک مورد احتیاج (که با توجه به کشورتان متفاوت هستند) را ارائه دهید.

وقتی برای دریافت پذیرش دانشگاه یا کالج مورد نظرتان در کانادا انتظار می کشید، بهتر است کار جمع آوری دیگر مدارک لازم برای اخذ ویزای تحصیلی کانادا را آغاز کنید. اگر این کار را انجام دهید، بلافاصله بعد از دریافت پذیرش دانشگاه می توانید درخواست ویزا یا همان استادی پرمیت خود را ارائه دهید.

نامه پذیرش برای تحصیل در کانادا یک تاییدیه رسمی است که در آن عنوان شده که شما از طرف یک دانشگاه برای تحصیل در رشته مشخصی پذیرفته شده اید. در این نامه این موارد عنوان شده اند:

منبع مقاله: نامه پذیرش برای تحصیل در کانادا

انتشار: 30 آبان 1399 بروزرسانی: 30 آبان 1399 گردآورنده: anasi.ir شناسه مطلب: 1378

به "مقاله: نامه پذیرش برای تحصیل در کانادا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مقاله: نامه پذیرش برای تحصیل در کانادا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید