منشا و مانور برانکو برای سردرگمی استقلالی ها

به گزارش آناسی، برانکو برای ترکیب چیدن برای دربی، بین منشا و سیامک نعمتی مردد است و نمی خواهد تا روز بازی دستش را برای رقیب رو کند.

منشا و مانور برانکو برای سردرگمی استقلالی ها

به گزارش خبرنگاران ، پرسپولیس بازیکنان زیادی ندارد که برای دربی بخواهد روی آن ها مانور دهد و با ترکیب های متعددی که می تواند داشته باشد، حریف را به سردرگمی بیندازد. برانکو اما به هنرمندانه ترین شکل ممکن، با تنها تردیدی که در ترکیب تیمش می تواند داشته باشد، مانور می دهد.

گادوین منشا در تمرین عصر سه شنبه کاور پوشید و برانکو همه را به این فکر انداخت که نمی خواهد در ترکیب اصلی قرارش دهد. در تمرین صبح چهارشنبه اما نشان داد که این بازیکن در ترکیب اصلی تیمش حضور خواهد داشت. منشا که در دو دربی قبلی موفق به گلزنی نشده این بار شرایط فنی و روانی بهتری از دربی های فصل قبل دارد.

برانکو البته بعد از نمایش خوب منشا در بازی های اخیر اعلام نموده بود که این بازیکن را از ترکیب تیم بیرون نمی گذارد اما ترکیب پرسپولیس و روینمودهای برانکو پیش بینی قطعی ترکیب را خیلی سخت می نماید. احتمالاً برانکو برای ترکیب چیدن برای دربی، بین منشا و سیامک نعمتی مردد است و نمی خواهد تا روز بازی دستش را برای رقیب رو کند.

2 – 160

منبع: ایران ورزشی
انتشار: 4 بهمن 1397 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: anasi.ir شناسه مطلب: 55

به "منشا و مانور برانکو برای سردرگمی استقلالی ها" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "منشا و مانور برانکو برای سردرگمی استقلالی ها"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید