منچسترسیتی 5-1 آتالانتا؛ طوفان شاگردان پپ در خانه

به گزارش آناسی، منچسترسیتی در دیدار خانگی از رقابت های لیگ قهرمانان اروپا، با نتیجه 5-1 آتالانتا را شکست داد.

منچسترسیتی 5-1 آتالانتا؛ طوفان شاگردان پپ در خانه

برای دیدن بریتانیای کبیر با تور ارزان انگلیس همراه باشید.

به گزارش گروه ورزشی خبرنگاران، شاگردان پپ گواردیولا در این دیدار ابتدا با یک گل از حریف عقب افتادند؛ اما در ادامه با زدن 5 گل، به یک پیروزی پرگل رسیدند.

دو تیم بازی را متعادل شروع کردند و دقایق ابتدایی بدون اینکه موقعیت خاصی روی دروازهها ایجاد گردد، سپری شد. در ادامه بازیکنان سیتی تا اندازهای توپ و میدان را در اختیار گرفتند ولی دفاع منسجم آتالانتا مانع از ایجاد موقعیت روی دروازه این تیم میشد.

بازی با همین روند ادامه داشت تا اینکه در دقیقه 26، برخلاف جریان بازی، آتالانتا یک ضربه پنالتی به دست آورد. خطای فرناندینیو روی ایلیچیچ در گوشه محوطه جریمه سیتی، یک ضربه پنالتی نصیب تیم میهمان کرد و مالینوفسکی که پشت ضربه نهاده شد، با فریب ادرسون، توپ را به گوشه دروازه سیتی فرستاد.

بعد از این گل فشار حملات سیتی بیشتر شد و این تیم خیلی زود به گل تساوی رسید. در دقیقه 34 بود که ارسال دقیق استرلینگ به دهانه دروازه آتالانتا را سرخیو آگوئرو با یک ضربه نوک پا، کار را تمام کرد.

حملات سیتی ادامه پیدا کرد و این تیم تنها 4 دقیقه بعد به گل دوم رسید. این بار هم روی حرکت خوب استرلینگ بود که مدافع آتالانتا مجبور شد در محوطه جریمه روی او خطا کند. آگوئرو پشت ضربه ایستاد و با یک ضربه دقیق به گوشه سمت راست دروازهبان، حساب کار را 2-1 کرد.

در دقایق سرانجامی نیمه اول، بار دیگر بازی متعادل شد و در نهایت نیمه اول با فزونی سیتی به سرانجام رسید.

نیمه دوم را آتالانتا با دو تعویض شروع کرد اما این سیتی بود که از همان دقایق ابتدایی، ابتکار عمل را در دست گرفت و این بار خیلی زود به گل رسید. روی حرکت عالی کوین دی بروین از سمت راست، توپ با پاس فیل فودن به استرلینگ رسید و او هم با یک ضربه پرقدرت، اختلاف را به دو گل افزایش داد.

بعد از این گل آتالانتا پیش کشید و بازیکنان این تیم در کوشش بودند تا گلهای خورده را جبران نمایند ولی این سیتی بود که در دقیقه 64 به گل چهارم رسید. روی پاس عمقی عالی گوندوگان بود که استرلینگ صاحب موقعیت شد و بعد از فریب مدافع حریف، گل دوم خودش و گل چهارم تیمش را به ثمر رساند.

فشار حملات سیتی بعد از این گل هم کاهش پیدا نکرد و این تیم 5 دقیقه بعد، به گل پنجم رسید. این بار روی ارسال دقیق ریاض محرز بود که استرلینگ با یک حرکت عالی از میان مدافعان آتالانتا توانست ضربه نهایی را بزند و هت تریکش در این دیدار را کامل کند.

در ادامه بازیکنان آتالانتا که دیگر چیزی برای ازدست دادن نداشتند، پیش کشیدند اما باز هم این سیتی بود که صاحب موقعیتهای بهتری میشد.

در دقیقه 82، فیل فودن، ستاره جوان سیتی، که تنها چند دقیقه قبل یک کارت زرد دریافت نموده بود، با خطا روی ده رون، کارت زرد دوم را از داور گرفت و اخراج شد. در دقایق سرانجامی، اتفاق خاصی روی دروازهها رخ نداد و در نهایت بازی با نتیجه 5-1 به سود سیتی به سرانجام رسید.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 11 آبان 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: anasi.ir شناسه مطلب: 488

به "منچسترسیتی 5-1 آتالانتا؛ طوفان شاگردان پپ در خانه" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "منچسترسیتی 5-1 آتالانتا؛ طوفان شاگردان پپ در خانه"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید