مهاجم برزیلی به تیم ملی بحرین پیوست

به گزارش آناسی، تیم ملی فوتبال بحرین با دعوت از دو بازیکن جدید و حضور یک مهاجم برزیلی در رقابت های جام خلیج فارس حضور پیدا می نماید.

مهاجم برزیلی به تیم ملی بحرین پیوست

به گزارش خبرنگاران، تیاگو آگوستو، مهاجم 29 ساله برزیلی و متولد منطقه سانتا کاتریناست که از سال 2013 در لیگ فوتبال بحرین حضور دارد. با تشخیص سوزای پرتغالی، مسئولان فدراسیون فوتبال بحرین اقدامات لازم به منظور تغییر تابعیت این بازیکن را انجام داده اند و آگوستو در مسابقات جام خلیج فارس برای نخستین بار پیراهن تیم ملی بحرین را بر تن می نماید.

سرمربی تیم ملی بحرین در این مورد گفت: ما تیم قدرتمند و شایسته ای داریم، اما یکی از مسائل تیم در موضوع گلزنی است. از قلم نیاندازید که در بازی های گذشته فرصت های زیادی را از دست داده ایم و تیم ملی بحرین معمولاً نتایج پرگلی برابر حریفانش به دست نمی آورد. با این وجود حضور تیاگو اتفاق بسیار خوبی است. او یک مهاجم قدرتمند با توان گلزنی بالاست که می تواند در بازی های دور برگشت به تیم ما یاری کند. مهاجم جدیدمان را در مسابقات جام خلیج فارس مورد آزمایش قرار می دهیم تا برای بازی های دور برگشت مرحله مقدماتی به هماهنگی لازم با تیم برسد و در سه بازی حساس مقابل هنگ کنگ، ایران و کامبوج از او استفاده کنیم.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 21 دی 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: anasi.ir شناسه مطلب: 650

به "مهاجم برزیلی به تیم ملی بحرین پیوست" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مهاجم برزیلی به تیم ملی بحرین پیوست"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید