مهلت ثبت نام در دوره های تحصیلات تکمیلی دانشگاه خواجه نصیر نهم اردیبهشت سرانجام می یابد

به گزارش آناسی، پذیرش در دوره های دکتری و کارشناسی ارشد دانشگاه خواجه نصیر الدین طوسی از 25 فروردین ماه شروع شده است و تا نهم اردیبهشت ماه 99 ادامه دارد.

مهلت ثبت نام در دوره های تحصیلات تکمیلی دانشگاه خواجه نصیر نهم اردیبهشت سرانجام می یابد

به گزارش خبرنگار دانشگاه خبرنگاران، متقاضیان پذیرش دوره های دکتری و کارشناسی ارشد دانشگاه خواجه نصیر الدین طوسی تا روز سه شنبه 9 اردیبهشت ماه 99 فرصت دارند نسبت به ثبت نام برای پذیرش در این دوره ها اقدام نمایند.

متقاضیان مقطع دکتری بدون آزمون که در دانشگاه صنعتی خواجه نصیرالدین طوسی شاغل به تحصیل هستند برای دریافت گواهی اشتغال به تحصیل نیمسال دوم 99-98 می توانند درخواست خود را با ذکر نام و نام خانوادگی، شماره دانشجویی، مقطع تحصیلی، و ذکر ارائه گواهی برای پذیرش بدون آزمون در دانشگاه، به آدرس پست الکترونیکی Email آموزش دانشکده مربوطه، ارسال نمایند. در این صورت پس از حداقل 48 ساعت گواهی مربوطه را به صورت الکترونیکی، در ایمیل خود و در قالب فایل PDF، شماره و امضاء شده و بدون مهر دریافت خواهند کرد.

همچنین برای دریافت کارنامه کلی غیر رسمی می توانند با مراجعه به سامانه گلستان، گزارش 1000 را دریافت کرده و مراحل ثبت نام خود را مطابق راهنمای ثبت نام غیر حضوری و فراخوان مقطع مربوطه که در 13 اسفند ماه 98 در سایت استعداد های درخشان اطلاع رسانی شده است، به انجام رسانند.

علاوه بر این متقاضیانی که دانش آموخته شده و هنوز گواهی دریافت نکرده اند. چنانچه نامه نظام وظیفه را بارگذاری نمایند و یا در کارنامه کلی آن ها شرایط دانشجو فارغ التحصیل درج شده باشد، می توانند با علامت دار کردن این کلمه در کارنامه کلی، آن را به جای مدرک فراغت از تحصیل، بارگذاری نمایند.

برای سایر مدارک احتمالی دیگر نیز به وسیله ایمیل های اعلام شده با آموزش دانشکده ها یا مدیریت مربوطه در دانشگاه تماس حاصل نمایند. هیچ گونه گواهی در دفتر استعداد های درخشان صادر نمی گردد و مرجع معتبر صدور گواهی حسب مقطع تحصیلی تنها مدیریت های تحصیلات تکمیلی و آموزش دانشگاه خواهد بود. دانشجویان سایر دانشگاه ها نیزبرای چگونگی دریافت مدارک و مسائل احتمالی، تنها با دانشگاه های خود تماس حاصل نمایند.

متقاضیان مقطع کارشناسی ارشد بدون آزمون که در دانشگاه صنعتی خواجه نصیرالدین طوسی شاغل به تحصیل هستند برای دریافت گواهی رتبه ضروری است درخواست خود را با ذکر نام و نام خانوادگی، شماره دانشجویی، مقطع تحصیلی، و بیان ارائه گواهی برای پذیرش بدون آزمون در دانشگاه، به پست الکترونیکی (Email (مدیریت امور آموزشی دانشگاه به آدرس: ir.ac.kntu@service-Educational ارسال نمایند. در این صورت پس از حداقل 48 ساعت گواهی مربوطه را به صورت الکترونیکی، در ایمیل خود دریافت خواهند کرد. همچنین برای دریافت کارنامه کلی غیر رسمی با مراجعه به سامانه گلستان، گزارش 1000 را دریافت کرده و مراحل ثبت نام خود را مطابق راهنمای ثبت نام غیر حضوری و فراخوان مقطع مربوطه که در 24 اسفند ماه 98 در سایت استعداد های درخشان اطلاع رسانی شده است، به انجام رسانند.

دانشجویان سایر دانشگاه ها برای چگونگی دریافت مدارک و مسائل احتمالی، تنها با دانشگاه های خود تماس حاصل نمایند بدیهی است بارگذاری مدرک غیر مرتبط یا نامعتبر (مانند گواهی اشتغال به تحصیل نیمسال اول) تنها منجر به عدم تائید متقاضی شده و مسئولیت آن به عهده متقاضی خواهد بود.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 25 خرداد 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: anasi.ir شناسه مطلب: 1057

به "مهلت ثبت نام در دوره های تحصیلات تکمیلی دانشگاه خواجه نصیر نهم اردیبهشت سرانجام می یابد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مهلت ثبت نام در دوره های تحصیلات تکمیلی دانشگاه خواجه نصیر نهم اردیبهشت سرانجام می یابد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید