نشست پیشکسوتان استقلال با وزیر ورزش برگزار گشت

به گزارش آناسی، به گزارش خبرنگاران و به نقل از پایگاه اطلاع رسانی وزارت ورزش و جوانان در این دیدار که علی جباری، جواد قراب، نصراله عبداللهی، پرویز مظلومی، بهتاش فریبا، جواد زرینچه، رضا حسن زاده و امید روانخواه و همچنین مهدی علی نژاد، معاون وزیر ورزش و جوانان حضور داشتند، پیشکسوتان استقلال نقطه نظرات خود در خصوص مباحث مختلف و مسائل باشگاه استقلال را بیان نمودند و خواستار تشکیل کمیته فنی منتخب پیشکسوتان شدند.

نشست پیشکسوتان استقلال با وزیر ورزش برگزار گشت

حاضران در جلسه همچنین در مورد شرایط حال حاضر این باشگاه هم مطالبی را بیان و پیشنهاداتی ارائه نمودند و خواستار تسریع در فرایند خصوصی سازی و ورود باشگاه استقلال به بازار سرمایه شدند.

در ادامه این نشست صمیمی، مهدی علی نژاد، معاون وزیر ورزش و جوانان گزارشی از اقدامات انجام شده در باشگاه استقلال طی یک سال اخیر را ارائه کرد. در این نشست وزیر ورزش و جوانان نیز با تشکر از حساسیت پیشکسوتان به موضوعات استقلال به جلسات خود با پیشکسوتان اشاره کرد و گفت: نظرات شما چه در دیدارهای خصوصی که رسانه ای نمی شود، چه در این دیدارهای رسمی برای ما مهم است و به عنوان نظرات کارشناسی مورد بهره برداری قرار می گیرد.

وی پیشنهاد تشکیل کمیته فنی منتخب پیشکسوتان را منطقی و حرفه ای دانست و از هیئت مدیره باشگاه استقلال خواست در این خصوص اقدام کنند.

مسعود سلطانی فر همچنین با اشاره با تاکید پیشکسوتان در مورد واگذاری استقلال گفت: مراحل نهایی این واگذاری در حال انجام است و طی ماه های آینده این اتفاق بزرگ و تاریخی در ورزش کشور انجام می شود.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 18 آبان 1399 بروزرسانی: 18 آبان 1399 گردآورنده: anasi.ir شناسه مطلب: 1352

به "نشست پیشکسوتان استقلال با وزیر ورزش برگزار گشت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نشست پیشکسوتان استقلال با وزیر ورزش برگزار گشت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید