هتل های یزد آماده تبدیل به نقاهتگاه بهبودیافتگان کرونایی

به گزارش آناسی، خبرنگاران/یزد رئیس جامعه هتلداران یزد از آمادگی هتل های استان برای تبدیل به نقاهتگاه بهبودیافتگان کرونایی و یاری به کادر درمان اطلاع داد و گفت: البته منطبق با سخنان وزیر بهداشت اجرای این طرح برای هتل ها و تاسیسات گردشگری اجباری نیست.

هتل های یزد آماده تبدیل به نقاهتگاه بهبودیافتگان کرونایی

سیدامیرناصر طباطبایی در گفت وگو با خبرنگار خبرنگاران ضمن اشاره به آمادگی هتل های استان برای همکاری با کادر درمان و تبدیل به نقاهتگاه، اظهار کرد: فعلاً این مسئله در استان یزد در دست آنالیز است و البته منطبق با سخنان وزیر بهداشت اجرای این طرح برای هتل ها و تاسیسات گردشگری اجباری نیست.

وی با بیان این که این مسئله در استان در مرحله مذاکره قرار گرفته است، گفت: در سیستم سلامت نیز دو بخش هتلینگ و درمان وجود دارد که هتل ها، زیرساخت های مهیایی برای بخش هتلینگ دارند ولی در صورت تجهیز از سوی دانشگاه علوم پزشکی می توانند در حوزه درمان به عنوان نقاهتگاه نیز فعالیت نمایند.

این مسئول با تاکید بر فعالیت هتل ها طبق مصوبات ستاد کرونا، گفت: هتل ها مجاز به فعالیت هستند اما خانه های مسافر در این بازه زمانی حق فعالیت ندارند، ضمن این که فعالیت بخش های پذیرایی نیز متناسب با مصوبه ستاد کرونا از ساعت 14:30 تا 20:30 مجاز خواهد بود.

طباطبایی از بازرسی ویژه هتل ها و تاسیسات گردشگری استان اطلاع داد و گفت: با توجه به مصوبه ستاد کرونا، بازرسی از هتل ها و تاسیسات گرشگری با هدف نظارت بر دستورالعمل های ویژه ابلاغی در حال اجرا است.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 1 دی 1399 بروزرسانی: 1 دی 1399 گردآورنده: anasi.ir شناسه مطلب: 1444

به "هتل های یزد آماده تبدیل به نقاهتگاه بهبودیافتگان کرونایی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "هتل های یزد آماده تبدیل به نقاهتگاه بهبودیافتگان کرونایی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید