هشدار کاخ سفید: شرکت ها خودشان را در برابر حملات سایبری حفاظت نمایند

به گزارش آناسی، کاخ سفید به مدیران شرکت ها و رهبران تجاری هشدار داده است که تدابیر لازم امنیت سایبری برای حفاظت در برابر حملات بدافزاری و هکری را اتخاذ نمایند.

هشدار کاخ سفید: شرکت ها خودشان را در برابر حملات سایبری حفاظت نمایند

به گزارش گروه بین الملل خبرنگاران به نقل از رویترز، آن نیوبرگر مشاور امنیت سایبری شورای امنیت ملی کاخ سفید در نامه ای به مدیران شرکت ها و رهبران کسب و کار آمریکا هشدار داده است که برای حفاظت در برابر حملات هکری و بدافزاری، تدابیر لازم امنیت سایبری را اتخاذ نمایند.

بر اساس این گزارش، هشدار کاخ سفید به مدیران شرکت های آمریکایی در حالی است که طی هفته های اخیر حملات سایبری گسترده ای با هدف دریافت باج علیه شرکت های عظیم آمریکایی از جمله شرکت خط لوله کلونیال اتفاق افتاده است.

این مقام ارشد کاخ سفید اضافه کرد: رشد چشمگیری را در تعداد و ابعاد حملات بدافزاری با هدف دریافت باج از شرکت های آمریکایی شاهد هستیم. این تهدیدات جدی است و رو به افزایش است. ما از شما می خواهیم تا این اقدامات مهم و جدی را برای حفاظت از سازمان های خودتان و مردم آمریکا اتخاذ و اجرا کنید.

حملات سایبری اخیر شرکت های آمریکایی را مجبور نموده تا باج خواهی گروه های هکری را یک تهدید جدی برای کسب و کار خود تلقی نمایند، نه فقط سرقت اطلاعات را.

کاخ سفید اضافه کرد: تقویت مقاومت کشور در برابر حملات سایبری، اولویت مهم و اصلی جو بایدن رئیس جمهور آمریکا است.

جن ساکی اضافه کرد: ولی ما نمی توانیم این کار را به تنهایی انجام دهیم. رهبران تجاری و مدیران شرکت ها این وظیفه و مسئولیت را دارند تا دفاع سایبری خود را برای حفاظت از مردم و اقتصاد آمریکا تقویت نمایند.

نیوبرگر اضافه کرد: دیگر هیچ شرکت کوچک یا عظیمی در برابر حملات بدافزاری و باج خواهی امن نیست.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 5 تیر 1400 بروزرسانی: 5 تیر 1400 گردآورنده: anasi.ir شناسه مطلب: 1784

به "هشدار کاخ سفید: شرکت ها خودشان را در برابر حملات سایبری حفاظت نمایند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "هشدار کاخ سفید: شرکت ها خودشان را در برابر حملات سایبری حفاظت نمایند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید