والی: اگر از اسکوچیچ حمایت گردد، بازدهی مثبتی خواهد داشت، دریافت سهمیه لیگ قهرمانان دور از دسترس ما نیست

به گزارش آناسی، ایوب والی، مدافع تیم فوتبال فولاد خوزستان اعتقاد دارد که اگر از دراگان اسکوچیچ حمایت گردد، می تواند بازدهی مثبتی در تیم ملی داشته باشد.

والی: اگر از اسکوچیچ حمایت گردد، بازدهی مثبتی خواهد داشت، دریافت سهمیه لیگ قهرمانان دور از دسترس ما نیست

ایوب والی در گفت وگو با خبرنگار ورزشی خبرنگاران، در خصوص آخرین شرایط فولاد خوزستان و بازی این تیم برابر پیکان در هفته بیستم مسابقات لیگ برتر گفت: ما در ملاقات قبلی با انجام یک بازی خوب شهر خودرو را شکست دادیم و خوشبختانه شرایط خوبی برای بازی با پیکان داریم. البته پیکان تیم خطرناکی است و با توجه به تغییر سرمربی اش یک تیم ناشناخته محسوب می گردد. آنها برای نتیجه دریافت انگیزه زیادی دارند، ولی ما در بیرون از خانه هم دنبال دریافت سه امتیاز هستیم.

وی در پاسخ به این پرسش که آیا فولاد می تواند در این فصل سهمیه لیگ قهرمانان آسیا را به دست بیاورد؟، خاطر نشان کرد: ما تیم خوبی داریم و با اضافه شدن چند بازیکن جدید تیم تکمیل شد، ضمن اینکه یک کادرفنی حرفه ای هم داریم. فوتبال قابل پیش بینی نیست و از حالا نمی توان گفت که می توانیم سهمیه بگیریم یا خیر، چون اتفاقات در فوتبال بسیار مهم است. با این حال رسیدن به سهمیه دور از دسترس نیست و ما تا آخرین هفته کوشش می کنیم تا یک صندلی خوب را به دست بیاوریم. از طرفداران فولاد هم که همواره حامی ما هستند، خواهش می کنم که دست از حمایت تیم برندارند تا بتوانیم نتایج خوبی بگیریم.

مدافع تیم فوتبال فولاد که سابقه کار کردن با دراگان اسکوچیچ را دارد، در ارتباط با بعضی انتقادها درباره انتخاب این مربی کروات به عنوان سرمربی جدید تیم ملی توضیح داد: در این مورد قطعاً پیشکسوتان بهتر از من می توانند نظر بدهند و برای حرف زدن در خصوص تیم ملی و سرمربی اش خیلی ها از من جلوتر هستند. من در فولاد با دراگان کار کردم و اعتقاد دارم که مربی خوب و توانمندی است، الان همه ما باید از تیم ملی حمایت کنیم و نظر من این است که اگر از اسکوچیچ حمایت گردد می تواند بازدهی خوب و مناسبی در تیم ملی داشته باشد و با این تیم نتیجه بگیرد.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 7 فروردین 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: anasi.ir شناسه مطلب: 852

به "والی: اگر از اسکوچیچ حمایت گردد، بازدهی مثبتی خواهد داشت، دریافت سهمیه لیگ قهرمانان دور از دسترس ما نیست" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "والی: اگر از اسکوچیچ حمایت گردد، بازدهی مثبتی خواهد داشت، دریافت سهمیه لیگ قهرمانان دور از دسترس ما نیست"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید