واکنش فرودگاه به مشکل سنگربان پرسپولیس

به گزارش آناسی، دروازه بان پرسپولیس پس از بازگشت به ایران در یک استوری گفت که در فرودگاه قصد داشتند تا از او بابت تست کرونا مبلغ بیشتری دریافت نمایند. این موضوع حالا با واکنش روابط عمومی فرودگاه امام روبرو شده است و آنها این ماجرا را این طور شرح داده اند:

واکنش فرودگاه به مشکل سنگربان پرسپولیس

از وبسایت ویکی پدیا دیدن نمایید.

پیرو پست اینستاگرامی آقای بوژیدار رادوشویچ، دروازبان محترم تیم فوتبال پرسپولیس مبنی بر دریافت مبلغی بیشتر از مبلغ مصوب وزارت بهداشت جهت تست کرونا در بهداشت مرزی فرودگاه بین المللی امام خمینی (ره) به اطلاع میرساند، مبلغ تست کرونا در فرودگاه امام خمینی (ره) جهت اتباع ایرانی مبلغ 230 هزار تومان و برای اتباع خارجی مبلغ 40 دلار یا 35 یورو و یا معادل ریالی آن می باشد که با نرخ امروز دلار، مبلغ 960 هزار تومان می باشد.

البته اتباع خارجی که در ایران اقامت داشته باشند هم می توانند همان مبلغ اتباع ایرانی یعنی 230 هزار تومان را پرداخت نمایند. در این مورد خاص، مامور محترم بهداشت مرزی به دلیل عدم شناخت از آقای رادوشویچ، از ایشان هزینه تست کرونای اتباع خارجی را طلب می نمایند، ولی پس از اعتراض همراه ایرانی ایشان و تعیین شدن مجوز کار و اقامت ایشان در ایران، همانند اتباع ایرانی از ایشان و همسرشان مبلغ 230 هزار تومان اخذ می شود.

منبع: فرارو
انتشار: 13 اردیبهشت 1400 بروزرسانی: 13 اردیبهشت 1400 گردآورنده: anasi.ir شناسه مطلب: 1700

به "واکنش فرودگاه به مشکل سنگربان پرسپولیس" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "واکنش فرودگاه به مشکل سنگربان پرسپولیس"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید