ویروس کرونا گوشی های خانواده گلکسی S20 سامسونگ را نقره داغ کرد

به گزارش آناسی، شرکت کره ای سامسونگ یکی از شرکت هایی است که در سایه ویروس کرونا، آسیب قابل توجهی را تجربه نموده است. یکی از این ضرر ها کاهش فروش محصولات خانواده گلکسی S20 است.

ویروس کرونا گوشی های خانواده گلکسی S20 سامسونگ را نقره داغ کرد

به گزارش سرویس آی تی و فناوری انتخاب، شرکت سامسونگ طی سال گذشته میلادی تنها 60 درصد از حجم فروشی را ثبت کرد که پیش از این برای S10 ثبت شده بود.

درواقع اگر برای شما این سؤال وجود داشت که عالم گیری کرونا چه تاثیری روی گوشی های هوشمند داشته، پاسخ شما این است که فروش گوشی های هوشمند به خطر افتاده است. این موضوع به ویژه درباره گوشی های هوشمندی که قیمت بالایی دارند کاملا محسوس است.

طبق گزارشی جدید از سامسونگ در کره جنوبی، این شرکت یک کنفرانس غیر رسمی خصوصی برای بعضی از تحلیلگران بازار اوراق بهادار برگزار نموده است. در آن کنفرانس سامسونگ از این واقعیت که سری گلکسی S20 فقط 60 درصد از حجم فروشی را کسب نموده است که S10 در مدت مشابه سال گذشته فروخته است، پرده برداری شد.

همانطور که می توانید تصور کنید این آمار بسیار بد است، اما به خاطر داشته باشید که این ارقام ممکن است فقط در خصوص بازار کره جنوبی صدق کند. سامسونگ به طور مستقیم از کرونا به عنوان یکی از دلایل اصلی فروش ناامیدنماینده مدل های جدید یاد کرد. این شرکت همچنین پیشبینی نموده است که با گسترش عالم گیری کرونا، شرایط بدتر گردد.

سامسونگ قبلاً مدل های S20 خود را در آمریکا با تخفیف به فروش رسانده است. اما به نظر می رسد حتی تخفیف ها نیز پیروز نشده اند مردم را به خرید گوشی ترغیب نمایند.

منبع: انتخاب
انتشار: 26 اردیبهشت 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: anasi.ir شناسه مطلب: 995

به "ویروس کرونا گوشی های خانواده گلکسی S20 سامسونگ را نقره داغ کرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ویروس کرونا گوشی های خانواده گلکسی S20 سامسونگ را نقره داغ کرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید