پرسپولیس باید تقویت گردد، وقت حضور در جام باشگاه های دنیا است

به گزارش آناسی، محمد زادمهر در تبادل نظر با خبرنگاران، درباره قهرمانی پرسپولیس در لیگ برتر فوتبال ایران گفت: جا دارد به تمام طرفداران و اعضای تیم پرسپولیس تبریک بگویم. این موفقیت حاصل کار جمعی است. روز گذشته فقط یک مرحله از فوتبال برای پرسپولیس تمام شد. الان باید تمرکز روی جام حذفی باشد. بازیکنان فکر نکنند کار تمام شده است. قطعاً با قهرمانی در جام حذفی ارزش کار و خوشحالی طرفداران دو برابر خواهد شد.

پرسپولیس باید تقویت گردد، وقت حضور در جام باشگاه های دنیا است

وی درباره علل افت و خیز پرسپولیس در این فصل تاکید نمود: فشردگی مسابقات برای اکثر تیم ها وجود داشت و برای پرسپولیس یک مقدار بیشتر بود. باید بپذیریم این بخشی از فوتبال حرفه ای است. این فشردگی را به فال نیک می گیریم. امیدوارم سال آینده دوباره در آسیا بدرخشیم چون به واسطه چند سال حضور در لیگ قهرمانان یکسری اطلاعات به دست آوردیم و کم و کاستی تیم معین شد.

پیشکسوت باشگاه پرسپولیس در مورد اینکه برای فصل آینده چه توصیه ای به برانکو و مسئولان باشگاه دارد، یادآور شد: باید بحث کارشناسی گردد و بر اساس بودجه کار را جلو ببرند. پرسپولیس سال گذشته نایب قهرمان آسیا شد ولی سال جاری از این مسابقات کنار رفت. باید آنالیز گردد مسائل چه بوده است و اگر احتیاج است نفراتی به تیم اضافه گردد. پرسپولیس باید در آسیا هم قهرمان گردد و در جام باشگاه های دنیا حضور یابد.

زادمهر درباره اینکه چه پست هایی از پرسپولیس احتیاج به تقویت دارد؟ گفت: پرسپولیس باید در هر پست دو سه بازیکن داشته باشد تا فضای رقابتی ایجاد گردد. به نظرم پرسپولیس در پست دفاع باید یکی دو بازیکن دیگر بگیرد تا اگر یکی از مدافعان مصدوم یا محروم شد به مشکل نخورد. خط هافبک و حمله هم احتیاج به ترمیم و تقویت دارد و قطعاً برانکو بهترین تصمیم را می گیرد.

پیشکسوت پرسپولیس در خاتمه در پاسخ به سئوالی مبنی بر احتمال بازگشت بازیکنان سابق پرسپولیس از جمله مهدی طارمی و وحید امیری اظهار کرد: این به نظر سرمربی تیم بستگی دارد و باید به آن احترام گذاشت. اگر سرمربی بخواهد طرفداران هم باید حمایت نمایند و به نظر او احترام بگذارند.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 1 مرداد 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: anasi.ir شناسه مطلب: 217

به "پرسپولیس باید تقویت گردد، وقت حضور در جام باشگاه های دنیا است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پرسپولیس باید تقویت گردد، وقت حضور در جام باشگاه های دنیا است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید