پرسپولیس با بازگشت یک مصدوم 18 نفره شد

به گزارش آناسی، قرار بود هر دو بازیکن امید پرسپولیس به اردوی بازی با پیکان بیایند اما طاهرخانی با تیم کرانچار به عمان رفت و حسین پور مصدوم بازگشت تا تعداد بازیکنان برانکو برای بازی با پیکان به عدد 18 برسد.

پرسپولیس با بازگشت یک مصدوم 18 نفره شد

به گزارش خبرنگاران ، با بازگشت سعید حسین پور که به دلیل آسیب دیدگی اردوی تیم امید در عمان را از دست داد، تعداد بازیکنان پرسپولیس به 18 نفر رسید و قرمزها اردوی خود پیش از بازی با پیکان را در هتل اوین برپا کردند.

قرار بود هر دو بازیکن امید پرسپولیس به اردوی بازی با پیکان بیایند اما حمیدرضا طاهرخانی با تیم کرانچار به عمان رفت و سعید حسین پور که مصدوم هم هست، به جمع قرمزپوشان بازگشت تا تعداد بازیکنان برانکو برای بازی با پیکان به عدد 18 برسد.

سیدجلال حسینی، بوژیدار رادوشویچ، آدام همتی، احمد بهاروندی، شایان مصلح، محسن ربیع خواه، امید عالیشاه، علی علیپور، شجاع خلیل زاده، گادوین منشا، سیامک نعمتی، سعید حسین پور، شاهین عباسیان، ابوالفضل درویش وند، احسان علوان زاده، کمال کامیابی نیا، محمدامین اسدی و احسان حسینی 18 بازیکن پرسپولیس برای بازی دوشنبه هستند و به همین دلیل برانکو ایوانکوویچ خواستار تعویق دوباره این بازی شده است. البته پرسپولیس این حق را دارد که بازی نکند اما برانکو گفت که تیمش را به میدان می فرستد.

2 - 160

منبع: ایران ورزشی
انتشار: 20 فروردین 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: anasi.ir شناسه مطلب: 103

به "پرسپولیس با بازگشت یک مصدوم 18 نفره شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پرسپولیس با بازگشت یک مصدوم 18 نفره شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید