پرسپولیس حامی داشت به قهرمانی عادت نمی کرد، ضعف عظیم تراکتور

به گزارش آناسی، ابوالفضل حاجی زاده در تبادل نظر با خبرنگاران، درباره قهرمانی پرسپولیس در سوپرجام فوتبال کشور با شکست یک بر صفر تراکتور تبریز گفت: قطعا پرسپولیس به حق خودش در این بازی رسید و توانست با مدیریت صحیح در آن به یک جام دیگر در فوتبال باشگاهی برسد.

پرسپولیس حامی داشت به قهرمانی عادت نمی کرد، ضعف عظیم تراکتور

جهت دریافت مشاوره خدمات طراحی آنلاین تراکت از بهترین و باتجربه ترین طراحان کشور همراه ما باشید. از طراحی تا چاپ تراکت های تبلیغاتی حرفه ای را با بهترین قیمت از نماشو بخواهید.

وی که سابقه پوشیدن پیراهن هر دو تیم را دارد درباره عملکرد تراکتور اضافه کرد: این تیم در سوپرجام بازی بدی انجام نداد اما خیلی هم خوب نبود. تراکتور فرایند بهتری نسبت به گذشته پیدا کرد اما توان بردن پرسپولیس را نداشت. این تیم همچنان با تراکتور مورد نظر طرفداران پرشور خود فرق دارد.

کارشناس فوتبال ایران درباره صحبت های رسول خطیبی سرمربی تراکتور در توجیه شکست مقابل پرسپولیس توضیح داد: فکر نمی کنم پرسپولیس برای بردن این همه جام احتیاج به حمایت های خارق العاده و ویژه داشته باشد. بازیکنان این تیم کاملا یکدست شده اند و اهداف مشترکی را با ارکان مدیریت و کادر فنی دنبال می نمایند. تیمی که پنج سال است استخوان بندی خود را حفظ نموده و حاشیه اندکی دارد باید هم قهرمانی های متوالی بیاورد. بهتر بود آقای خطیبی که عمر خود را در فوتبال گذاشته است صحبت های فنی می کرد. این تیم اگر حامی غیرفنی داشت به قهرمانی عادت نمی کرد.

حاجی زاده نبود بازیکن مؤثر در مدیریت تیم تراکتور را دلیل اصلی عدم نتیجه گیری سرخپوشان تبریزی مطرح نمود و گفت: این تیم هنوز در داخل زمین رهبر ندارد. این تیم در ترکیب خود عظیم تر ندارد. بازیکنان باتجربه ای در تراکتور حضور دارند اما شخصیت لیدر بودن را ندارند.

وی راجع به مسائل مدیریتی باشگاه تراکتور که مدام در حال تغییر مسئولان خود است تاکید نمود: قبول دارم این مشکل سبب می گردد که تراکتور ساختار لازم را نسازد. با این حال باید نسبت به پول هایی که محمدرضا زنوزی به عنوان مالک خرج کرد نیز توجه کرد. او لطف زیادی به تراکتور نموده است اما واقعا تنها بوده است. مسئولان شهری هیچ حمایتی از این تیم نمی نمایند و این موضوع اتفاق خرسندی نیست. همه از تراکتور انتظار دارند اما هرگز کوچک ترین حمایتی از شهر تبریز به این تیم نشده است. او را نباید با آبراموویچ مالک چلسی مقایسه کرد. زنوزی چاه نفت ندارد که پول در جیبش تلنبار شده باشد.

حاجی زاده درباره اینکه آیا همچنان باید از رسول خطیبی حمایت گردد گفت: او در آلومینیوم اراک تیم را خودش بسته بود و خیلی خوب هم نتیجه گرفت. اگر تراکتور همچنان نتیجه نمی گیرد به خاطر این است که تراکتور در اول فصل به خوبی بسته نشد.

وی درباره تأثیر نبود مسعود شجاعی و اشکان دژاگه گفت: آنها بازیکنان خیلی عظیمی بوده و هستند. کسانی هستند که سال ها بازوبند کاپیتانی تیم ملی را بسته اند. با این حال فکر می کنم رفتن آنها چندان تأثیر منفی در این تیم نگذاشت. تراکتور واقعا مشکل بازیکن دارد که برای این تیم خطرساز شده است.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 20 تیر 1400 بروزرسانی: 20 تیر 1400 گردآورنده: anasi.ir شناسه مطلب: 1812

به "پرسپولیس حامی داشت به قهرمانی عادت نمی کرد، ضعف عظیم تراکتور" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پرسپولیس حامی داشت به قهرمانی عادت نمی کرد، ضعف عظیم تراکتور"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید