پلیس تایلند دو تبعه کانادا را به اتهام کلاهبرداری بازداشت کرد

به گزارش آناسی، خبرنگاران: مقامات پلیس تایلند امروز از دستگیری دو کانادایی متهم به کلاهبرداری از سرمایه گذاران در کشورهای مختلف دنیا به مبلغ 140 میلیون دلار خبر دادند.

پلیس تایلند دو تبعه کانادا را به اتهام کلاهبرداری بازداشت کرد

برای دریافت خدمات تور کانادا با مجربترین کارشناسان کشور همراه باشید.

به گزارش گروه بین الملل خبرنگاران به نقل از آسوشیتدپرس، مقامات پلیس تایلند امروز (چهارشنبه) از دستگیری دو کانادایی متهم به کلاهبرداری از سرمایه گذاران در کشورهای مختلف دنیا به مبلغ 140 میلیون دلار خبر دادند.

یکی از مقامات پلیس تایلند در همین باره گفت: گرگوری کاری تبعه 63 ساله کانادا روز سه شنبه در خانه همسر سابق خود در منطقه کابین بوری در استان پراچین بوری در شرق این کشور بازداشت شد.

وی اضافه نمود: این تبعه کانادا 14 سال است که در تایلند زندگی می نماید و همسر تایلندی وی نیز اعتراف کرد که 630 دلار گرفته است تا جایی برای مخفی شدن وی پیدا کند.

این مقام پلیس همچنین درباره مظنون دیگر بازداشت شده گفت: مغز متفکر این کلاهبرداری فرد 55 ساله دیگری است که روز شنبه توسط نیروهای پلیس ویژه دستگیر شد.

بنا براین گزارش، این دو فرد بازداشت شده در میان فهرست افراد تحت تعقیب پلیس فدرال آمریکا نیز بودند که با فروش سهام بی ارزش شرکت های کوچک به قیمت بالا از سرمایه گذاران خارجی از 35 کشور مختلف کلاهبرداری کردند.

منبع: تسنیم
انتشار: 24 مرداد 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: anasi.ir شناسه مطلب: 259

به "پلیس تایلند دو تبعه کانادا را به اتهام کلاهبرداری بازداشت کرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پلیس تایلند دو تبعه کانادا را به اتهام کلاهبرداری بازداشت کرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید