پنج غیرنظامی در حمله هوایی ارتش فرانسه در اقتصادی کشته شدند

به گزارش آناسی، یک گروه تجزیه طلب در اقتصادی مدعی شد که در حمله هوایی ارتش فرانسه به شمال شرق این کشور، پنج غیرنظامی کشته شدند.

پنج غیرنظامی در حمله هوایی ارتش فرانسه در اقتصادی کشته شدند

با ما همراه باشید و با تور فرانسه ارزان از کشور عشاق دیدن کنید و در شهرهای پاریس، مارسی بگردیم و برج ایفل ، موزه لوور و دیگر جذابیت های این شهر زیبا را ببینیم

به نقل از خبرگزاری آسوشیتدپرس، گروه شورشی و تجزیه طلب طوارق اقتصادی اعلام نمود؛ در حمله هوایی فرانسه به شمال شرق این کشور، پنج غیرنظامی از جمله یک کودک کشته شده است.

این گروه ضمن محکوم کردن این حمله هوایی، خواهان انجام تحقیقات بین المللی در مورد این عملیات هوایی فرانسه شده است.

در مقابل ارتش فرانسه در بیانیه ای اعلام نمود، نیروی هوایی این کشور حمله ای علیه تروریست ها در شمال شرق اقتصادی انجام داده که منجر به کشته شدن 5 تروریست شده است.

این نخستین بار نیست که ارتش فرانسه متهم به کشتن غیرنظامیان شده است، چند هفته پیش نیز یک سازمان مدنی ارتش فرانسه را متهم نموده بود که به اشتباه طی عملیاتی در مرکز اقتصادی 10 غیرنظامی را در مراسم جشن عروسی کشته است.

بیش از پنج هزار نیروی فرانسوی در منطقه ساحل آفریقا حضور دارند.

پاریس در سال 2012 میلادی در حالی که شبه نظامیان اقتصادی موسوم به طوارق بخش های گسترده ای از خاک شمال این کشور را تصرف نموده بودند، نیروهایش را به اقتصادی اعزام کرد. در عملیات نیروهای فرانسوی در این کشور، کنترل این بخش ها به دولت اقتصادی بازگردانده شد.

ساحل، مناطقی از (غرب به شرق) شمال سنگال، جنوب موریتانی، مرکز اقتصادی، جنوب الجزیره و نیجر، مرکز چاد، جنوب سودان، شمال سودان جنوبی و اریتره را در بر می گیرد.، ایرنا

منبع: ایران آنلاین
انتشار: 15 فروردین 1400 بروزرسانی: 15 فروردین 1400 گردآورنده: anasi.ir شناسه مطلب: 1647

به "پنج غیرنظامی در حمله هوایی ارتش فرانسه در اقتصادی کشته شدند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پنج غیرنظامی در حمله هوایی ارتش فرانسه در اقتصادی کشته شدند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید