کرونا بازار تبلت های دارای نمایشگرهای عظیم را رونق داد

به گزارش آناسی، نتایج یک آنالیز جدید نشان می دهد شیوع ویروس کرونا، باعث رونق نسبی بازار تبلت ها شد و به خصوص میزان فروش تبلت های دارای نمایشگرهای عظیم تر از 10 اینچ را افزایش داد.

کرونا بازار تبلت های دارای نمایشگرهای عظیم را رونق داد

رشد سرعت فروش تبلت ها از سال 2014 تا به امروز بی سابقه بوده و عامل این مساله شیوع کرونا و خانه نشینی میلیون ها کارمند، دانش آموز، دانشجو و غیره در سراسر دنیا بوده که مجبور شدند برای انجام فعالیت های شخصی و حرفه ای از تبلت استفاده نمایند.

آنالیز های مؤسسه استراتژی آنالیتیکس نشان می دهد با عرضه گوشی های هوشمند همه کاره و دارای نمایشگرهای نسبتاً عظیم، رونق بازار تبلت در ابتدای دهه جاری میلادی به خاتمه رسید. اما شیوع ویروس کرونا این شرایط را تغییر داد و باعث شد خرید تبلت به خصوص برای استفاده های آموزشی و حرفه ای بیشتر گردد.

بر همین اساس فروش تبلت در سال 2020 نسبت به سال 2019 حدود یک درصد افزایش یافته است. این در حالی است که از سال 2014 تا 2019 به طور مرتب رشد منفی برای فروش تبلت ثبت شده است.

از جمله پرطرفدارترین تبلت های عرضه شده در بازار می توان به آی پد پروی اپل و نیز سرفیس پروی مایکروسافت اشاره نمود. عرضه بعضی از این تبلت ها همراه با صفحه کلید موجب بیشتر شدن محبوبیت آنها شده است.

بر اساس پیش بینی استراتژی آنالیتیکس دو سوم میزان فروش بازار تبلت تا سال 2025 مربوط به تبلت هایی خواهد بود که نمایشگرهای 10 اینچی و عظیم تر دارند. این شرکت همچنین تداوم رونق بازار تبلت را تا 5 سال آینده پیش بینی نموده است.،مهر

آخرین اخبار مربوط به کرونا در ایران و دنیا را اینجا بخوانید

منبع: ایران آنلاین
انتشار: 12 آبان 1399 بروزرسانی: 12 آبان 1399 گردآورنده: anasi.ir شناسه مطلب: 1339

به "کرونا بازار تبلت های دارای نمایشگرهای عظیم را رونق داد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کرونا بازار تبلت های دارای نمایشگرهای عظیم را رونق داد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید