گلایه مندی نماینده شاهرود از عدم اجرای مصوبات دور قبل سفر روحانی به سمنان

به گزارش آناسی، نماینده مردم شاهرود در مجلس در اعتراض به عدم اجرای مصوبات دور قبل سفر ریاست جمهوری به سمنان، وی را در این سفر همراهی نخواهد کرد.

گلایه مندی نماینده شاهرود از عدم اجرای مصوبات دور قبل سفر روحانی به سمنان

اگر علاقمند به سفر با بهترین تور ارزان کانادا 5 روزه هستید با ما همراه شوید، با مجری مستقیم تور کانادا از تورنتو، مونترال و ابشار نیاگارا دیدن کنید و بهترین تجربه سفر را داشته باشید.

به گزارش گروه رسانه های خبرنگاران، سیدحسن حسینی شاهرودی در گفت و گو با خانه ملت با اشاره به سفر روحانی به سمنان گفت: در اعتراض به عدم اجرای مصوبات دور قبل سفر رییس جمهوری و بعضی اجحافات اجرا شده، فردا روحانی را در سفر به سمنان همراهی نخواهم کرد.

نماینده مردم شاهرود و میامی در مجلس شورای اسلامی بر همین اساس توضیح داد: برابر اخبار واصله، هیچگونه هماهنگی و دعوتی از سوی دفتر ریاست جمهوری از نمایندگان استان صورت نپذیرفته و نماینده شهرستان های شاهرود و میامی نیز به اتفاق اعضای کمیسیون مالی در مأموریت مناطق جنگ زده جنوب در خرمشهر به سر می برد.

عضو هیأت رئیسه کمیسیون مالی مجلس شورای اسلامی در سرانجام ضمن گله مندی از عدم حضور رئیس جمهور در شرق اسان سمنان اعلام کرد: همچنین مردم از عدم توسعه متوازن استان و نرخ بالای بیکاری در شهرستان های شاهرود و میامی که فقدان پروژه افتتاحی تأثیرگذار در دو سفر رئیس جمهور به استان از آن نمونه است، رنج می برند.

بازگشت به صفحه سایر رسانه ها

منبع: تسنیم
انتشار: 3 اسفند 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: anasi.ir شناسه مطلب: 770

به "گلایه مندی نماینده شاهرود از عدم اجرای مصوبات دور قبل سفر روحانی به سمنان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "گلایه مندی نماینده شاهرود از عدم اجرای مصوبات دور قبل سفر روحانی به سمنان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید