621 پروژه عمرانی ملی و استانی در اردبیل افتتاح می گردد

به گزارش آناسی، به گزارش خبرنگاران، اکبر بهنام جو عصر شنبه در مراسم افتتاحیه طرح های عمرانی شهرستان اردبیل توضیح داد : از این تعداد 47 پروژه از محل اعتبارات ملی و 574 پروژه عمرانی از محل اعتبارات استانی اجرا شده است.

621 پروژه عمرانی ملی و استانی در اردبیل افتتاح می گردد

وی با بیان اینکه بیش از 674 میلیارد تومان برای پروژه ها هزینه شده است، اضافه کرد: توزیع متوازن اعتبارات در شهرستان ها نشان می دهد که دولت برای همه شهرها و روستاها توجه دارد.

استاندار اردبیل ادامه داد: برش شهرستانی این پروژه ها احصا شده و 208 پروژه در شهرستان اردبیل، 63 مورد در پارس آباد، 31 مورد در گرمی، 53 پروژه در شهرستان مشگین شهر و 45 پروژه در شهرستان بیله سوار افتتاح و به بهره برداری می رسند.

وی ادامه داد: در این راستا سهم شهرستان خلخال 110 پروژه، سرعین 28 ، نیر 18 ،نمین 28 و شهرستان کوثر 37 مورد است که شاهد افتتاح این پروژه ها خواهیم شد.

استاندار اردبیل طرح های مالی قابل بهره برداری در استان را 105 طرح گفت و اضافه کرد:برای این طرح ها هم حدود 200 میلیارد تومان سرمایه گذاری شده و سهم هر شهرستان در این مورد نیز تعیین و شفاف است.

بهنام جو با بیان اینکه در این واحدهای تولیدی و مالی بیش از هزار و 450 نفر مشغول به کار می شوند، ادامه داد: حدود 26 میلیارد تومان تسهیلات مصوب پرداخت شده 174 میلیارد تومان آورده سرمایه گذاران در شهرستان های مختلف استان است.

رییس شورای اداری استان سهم اشتغال شهرستان اردبیل از طرح های مالی را 829 نفر گفت و اضافه کرد: سایر شهرستان ها نیز به تناسب طرح های اجرا شده اشتغال ایجاد می نمایند.

وی ادامه داد: احتمال می رود علاوه بر این ها، تعدادی دیگر از پروژه ها تا انتها دهه فجر سال جاری برای افتتاح و بهره برداری آماده شود.

استاندار اردبیل در انتها از تمام سرمایه گذاران بومی و غیر بومی خواست که به جهت وجود مشوق های سرمایه گذاری، تسهیل صدور مجوز قانونی، همکاری تمام دستگاه های اجرایی و همچنین وجود پتانسیل های غنی نیروی انسانی و سرزمینی، استان اردبیل را برای سرمایه گذاری خود انتخاب نمایند.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 17 خرداد 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: anasi.ir شناسه مطلب: 152

به "621 پروژه عمرانی ملی و استانی در اردبیل افتتاح می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "621 پروژه عمرانی ملی و استانی در اردبیل افتتاح می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید