628 پروژه هفته دولت در استان گیلان به بهره برداری می رسد

به گزارش آناسی، به گزارش خبرنگاران، مصطفی سالاری صبح پنجشنبه در گلزار شهدای رشت در جمع خبرنگاران ضمن گرامیداشت یاد وخاطره شهیدان رجایی و باهنر، اظهار کرد: مسئولان باید از فرصت هفته دولت برای بیان عملکرد و دستاوردهای دولت در طول یکسال گذشته استفاده نمایند.

628 پروژه هفته دولت در استان گیلان به بهره برداری می رسد

وی با اشاره به تعداد پروژه های افتتاحی در هفته دولت امسال در استان گیلان، اضافه نمود: امسال در هفته دولت 628 پروژه در بخش ها و حوزه های مختلف در شهرستان های استان گیلان بهره برداری و افتتاح می گردد.

استاندار گیلان در ادامه با بیان اینکه برای این تعداد پروژه در بخش های دولتی و خصوصی حدود هزار و 300 میلیارد تومان اعتبار هزینه گردیده است، گفت: از این میزان 640 میلیارد تومان مربوط به بخش دولتی است.

وی با اشاره به اینکه مابقی پروژه های مربوط به حوزه شهرداری ها، بخش خصوصی و اقتصادی است، اعلام نمود: استان گیلان در هفته دولت امسال و همزمان با چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی پروژه های قابل ملاحظه ای برای بهره برداری دارد.

سالاری همچنین با بیان اینکه این پروژه ها مربوط به بخش های مختلف است، توضیح داد: حوزه های بهداشتی و درمانی، آب شرب، آب کشاورزی، برق، عمران شهری، عمران روستایی، ورزشی، گردشگری از جمله این حوزه ها هستند.

وی با اشاره به اینکه در سال های اخیر کوشش گردیده که بخش خصوصی حضوری پررنگ برای سرمایه گذاری در حوزه های مختلف داشته باشد، ادامه داد: توسعه زیرساخت ها در حوزه های گردشگری، کشاورزی و صنعتی و همچنین رونق کسب و کار و اشتغالزایی از جمله اولویت های ما در استان گیلان است.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 22 مهر 1397 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: anasi.ir شناسه مطلب: 20

به "628 پروژه هفته دولت در استان گیلان به بهره برداری می رسد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "628 پروژه هفته دولت در استان گیلان به بهره برداری می رسد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید