6طرح سرمایه گذاری حوزه گردشگری درمرکزی مصوب گردید

به گزارش آناسی، به گزارش خبرنگاران به نقل از میراث فرهنگی استان مرکزی، مهدی زندیه وکیلی در جلسه کارگروه میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان مرکزی گفت: حمایت از سرمایه گذاران در حوزه گردشگری، تضمین کننده اشتغال پایدار است که از این رهگذر به امنیت اقتصادی نیز خواهیم رسید، چراکه حجم تبادلات اقتصادی در این حوزه بسیار بالا بوده و هر جامعه ای را به تکاپو و حرکت وادار می نماید.

6طرح سرمایه گذاری حوزه گردشگری درمرکزی مصوب گردید

وی اضافه کرد: اقلیم های متفاوت استان یک فرصت استثنایی است تا انواع گردشگری در آن صورت گیرد و اشتیاق گردشگران برای ماندگاری در استان را پیش آورد، به همین علت سرمایه گذاری در این حوزه تضمین گردیده است.

در ادامه این جلسه مدیرکل میراث فرهنگی استان اعلام کرد: با هر سرمایه گذاری در حوزه گردشگری استان ده ها شغل مستقیم و غیر مستقیم ایجاد می گردد که از امنیت بالایی نیز برخوردار هستند.

سید محمد حسینی ادامه داد: جذب سرمایه گذار گرچه گام بزرگی در وضعیت اقتصادی امروز کشور است، اما حمایت از این افراد بسیار مهم تر است، هر سرمایه گذاری که به موفقیت ختم نگردد یک بی اعتمادی بزرگ در آن حوزه برای دیگر سرمایه گذاران ایجاد می نماید. حمایت دستگاه ها و به خصوص بانک ها از سرمایه گذاران شاه بیت غزل سرمایه گذاری است و در غیر این صورت نمی توان به توسعه گردشگری امیدوار بود.

منبع: mehrnews.com
انتشار: 10 شهریور 1397 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: anasi.ir شناسه مطلب: 10

به "6طرح سرمایه گذاری حوزه گردشگری درمرکزی مصوب گردید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "6طرح سرمایه گذاری حوزه گردشگری درمرکزی مصوب گردید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید