تبلیغات حلقه گم شده گردشگری اردبیل است

به گزارش آناسی، مدیر کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان اردبیل گفت: متاسفانه در بحث شناساندن داشته ها و قابلیت های گردشگری استان اردبیل ضعف های عمده ای وجود دارد و در این زمینه تبلیغات حلقه گم شده گردشگری محسوب می گردد.

تبلیغات حلقه گم شده گردشگری اردبیل است

به گزارش خبرنگاران به نقل از روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری اردبیل، نادر فلاحی مدیرکل میراث فرهنگی استان در جلسه هماهنگی برنامه های نمایشگاه بین المللی گردشگری تهران که در سالن جلسات اداره کل میراث فرهنگی برگزار گردید، اظهار کرد: متاسفانه در بحث شناساندن داشته ها و قابلیت های گردشگری استان اردبیل ضعف های عمده ای وجود دارد و در این زمینه تبلیغات حلقه گم شده گردشگری محسوب می گردد.

او گفت: معرفی پتانسیل های گردشگری استان باید به صورت گسترده، منسجم و کارشناسی شده و با یاری بخش خصوصی انجام گردد.

مدیر کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان اردبیل توضیح داد: نمایشگاه بین المللی گردشگری یکی از بهترین فرصت ها برای ایجاد فضای تعامل با سایر شرکت ها و افراد فعال در حوزه گردشگری خواهد بود.

فلاحی ادامه داد: این نمایشگاه برای معرفی قابلیت های گردشگری استان در حوزه های مختلف از جمله گردشگری سلامت و گردشگری زمستانی فرصت کم نظیری است که باید مورد توجه فعالان بخش خصوصی قرار گیرد.

منبع: میراث آریا
انتشار: 14 خرداد 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: anasi.ir شناسه مطلب: 148

به "تبلیغات حلقه گم شده گردشگری اردبیل است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تبلیغات حلقه گم شده گردشگری اردبیل است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید