حمید شاندیزی: بازیکنان تیم فوتسال زیر 20 سال مستعد قهرمانی آسیا هستند

به گزارش آناسی، حمید شاندیزی، سرمربی تیم فوتسال زیر 20 سال کشورمان گفت که بازیکنان این تیم، پتانسیل کسب عنوان قهرمانی آسیا را دارند.

حمید شاندیزی: بازیکنان تیم فوتسال زیر 20 سال مستعد قهرمانی آسیا هستند

به گزارش خبرنگاران و به نقل از سایت رسمی فدراسیون فوتبال، حمید شاندیزی، سرمربی تیم فوتسال زیر 20 سال کشورمان درباره دیدار این تیم مقابل ترکمنستان در مرحله انتخابی مسابقات فوتسال قهرمانی زیر20 سال آسیا گفت: بازی برابر ترکمنستان به خاطر شرایط جوی و وضعیت و خستگی بازیکنان، زیاد جالب نبود و عملکرد ملی پوشان آن طور که باید مطلوب نبود، اما خوشبختانه با کوشش، نتیجه لازم را در این دیدار کسب کردیم.

وی در ادامه اعلام کرد: اکثر بازیکنان افغانستان از بازیکنان افغانه شهر مشهد هستند که شناخت خوبی از این تیم داشتم. تیم افغانستان فوتسال ایرانی را می شناسد و فوتسال به روزی را بازی می نماید. در بازی دوم، ملی پوشان شرایط خوبی داشتند و با آنالیزی که از افغانستان داشتیم، توانستیم بازی را با نتیجه خوبی ببریم.

سرمربی تیم فوتسال زیر 20 سال کشورمان گفت: شرایط ملی پوشان از لحاظ کیفیت فنی رو به رشد است و به لحاظ مهارتی خوب هستند. با تمریناتی که در آینده داریم، برای قهرمانی آسیا آماده می شویم و معتقدم که بچه ها مستعد کسب عنوان قهرمانی هستند. اردوهای جدیدی را برای بازیکنان در نظر گرفته ایم و آنها پس از دو هفته استراحت به اردو می آیند. از اکنون باید برای حضور در مرحله نهایی آماده شویم و از پتانسیلی که در این رده سنی وجود دارد، نهایت استفاده را خواهیم برد. در واقع از تمام بازیکنانی که شایسته پوشیدن پیراهن تیم ملی هستند، استفاده خواهیم کرد.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 10 اردیبهشت 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: anasi.ir شناسه مطلب: 111

به "حمید شاندیزی: بازیکنان تیم فوتسال زیر 20 سال مستعد قهرمانی آسیا هستند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "حمید شاندیزی: بازیکنان تیم فوتسال زیر 20 سال مستعد قهرمانی آسیا هستند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید