عمران زاده: آینده متعلق به استقلال است

به گزارش آناسی، به گزارش خبرنگاران ، حنیف عمران زاده بعد از مدت ها قفل سکوت را شکسته است. مدافع سال های نه چندان دور استقلال که خاطرات بسیاری میان طرفداران و او در ذهن است به دنبال بازگشت به دنیای فوتبال است. او می خواهد مربی گردد.

عمران زاده: آینده متعلق به استقلال است

ازفوتبال دور شدی و همه از تو بی خبرند. درچه حالی؟

سپاسگزارم، من البته هیچ وقت از فوتبال دور نمی شوم و همواره با فوتبال هستم. بازی های داخلی و خارجی و به خصوص استقلال را می بینم و پیگیر هستم.

برنامه ا برای بازگشت به فوتبال داری؟

فعلا که در خدمت خانواده هستم و کارهای عقب افتاده را انجام میدهم اما حتما برای فوتبال و مربیگری هم برنامه دارم.

ارزیابی ات از عملکرد استقلال چیست؟

استقلال تیم بزرگ و پر افتخاری است. فصل گذشته یکی از بهترین تیم های آسیا را داشتیم اما حالا ساختار تیم عوض شده و بسیاری از بازیکنان اصلی تیم جدا شدند. بازیکنانی که برخی از آنها می توانستند به تنهایی بازی عوض نمایند. استقلال در دفاع، هافبک و مهاجم بازیکن از دست داده و نفرات جدید گرفته. ضمن این که در اردوی پیش فصل که زمان اصلی برای آمادگی و هماهنگی تیم هست نیز همه بازیکنان را نداشت. با این همه تغیرات، طبیعی است که تیم به زمان احتیاج دارد و فکر می کنم استقلال هرچه از لیگ گذشته، بهتر شده و با مرور زمان بهتر هم میشود.

بردهای اخیر به استقلال یاری می نماید؟

صد در صد. شاید نفت مسجد سلیمان در جدول شرایط خوبی نداشته باشد اما فوتبال با برنامه و هدف مندی ارائه داد. ضمن این که هر 2 بازی خارج از خانه بود و در روحیه تیمی هم اثر مستقیم دارد.

در آخرین بازی هم 2 بازیکن جوان برای استقلال گل زدند.

هیچ تیمی از اعتماد به جوانها ضرر ننموده ، استقلال هم همین است. الان بازیکنان با تجربه و جوان خوبی در استقلال حضور دارند که می توانند خیلی یاری نمایند. اعتماد به جوانها همیشه خوب است و با تجربه ها نیز می توانند نقش مهمی داشته باشند. مهدی قائدی، صیاد منش، رضا آذری، سجاد آقایی و سایر جوانها، آینده باشگاه هستند. اگر جوانها و با تجربه ها به هماهنگی کامل برساند، کمتر تیمی می تواند مقابل استقلال مقاومت کند.

از طرف دیگر با توجه به نتایج فصل قبل انتظارت از استقلال سال جاری خیلی بالاست.

همین طور است. در ابتدای فصل استقلال خیلی خوب نبود و آن هماهنگی و انسجامی که انتظار می رفت را ندیدیم. خود من هم به عنوان یک استقلالی دوست دارم همیشه تیمم را شاداب و سر حال ببینم اما ابتدای فصل این هماهنگی وجود نداشت. در مورد دلیل این موضوع هم سرمربی تیم بارها صحبت نموده و من هم در جواب سوال قبلی گفتم. تغیرات بسیاری شکل گرفته و استقلال به یک تیم جدید تبدیل شده است. تیم جدید هم برای هماهنگی و این که بازیکنانش چشم بسته هم دیگر را پیدا نمایند و سبک بازی یک دیگر را بشناسند، باید خیلی تمرین و مسابقه را پشت سر بذارد. استقلال در 2-3 بازی اخیر خیلی از اول فصل بهتر و هماهنگ تر بازی نموده و همین روند را هم ادامه می دهد. البته تعطیلی لیگ و نبود ملی پوشان را هم نباید فراموش کرد.

به این تیم خوشبین هستی ؟

من استقلالی هستم و همیشه به استقلال خوشبینم. کادر فنی و بازیکنان کوشش خود را مینمایند و کادر مدیریتی هم که به خوبی حامی است. استقلال در مسیر پیشرفت است و به روزهای بسیار خوبی میرسد. قلب آبی همواره با قدرت میتپد.

10-670

منبع: ایران ورزشی
انتشار: 4 اسفند 1397 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: anasi.ir شناسه مطلب: 75

به "عمران زاده: آینده متعلق به استقلال است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "عمران زاده: آینده متعلق به استقلال است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید