عملیات اجرایی بیمارستان 1000 تختخوابی همدان سریع تر شروع گردد

به گزارش آناسی، استاندار همدان با بیان اینکه استان همدان در واگذاری پروژه ها به بخش خصوصی پیشرو است، از مدیران خواست در واگذاری پروژه ها به بخش خصوصی همکاری نمایند و گفت: پروژه ها متعلق به بنده و شما نیست بلکه مربوط به نظام است.

عملیات اجرایی بیمارستان 1000 تختخوابی همدان سریع تر شروع گردد

به گزارش خبرنگاران، محمد ناصر نیک بخت شنبه 24 شهریور در شورای برنامه ریزی و توسعه استان همدان، اظهار کرد: در استان همدان نزدیک به 600 پروژه تا کنون به بخش خصوصی واگذار گردیده و 400 تا 500 پروژه دیگر را نیز می توانیم واگذار کنیم. وی با تأکید بر اینکه این به نفع ماست که پروژه ها به بخش خصوصی واگذار گردد، اضافه کرد: 400 هزار میلیارد تومان پروژه تمام نگردیده از سنوات قبل وجود دارد که دولت و نظام نمی تواند آنها را به اتمام برساند. نیک بخت از کوشش دانشگاه علوم پزشکی همدان ابراز رضایتمندی کرد و یادآور شد: در بخش تأمین داروهای مورد احتیاج و کمیاب کوشش بیشتری توسط دانشگاه علوم پزشکی صورت بگیرد. وی با تأکید بر اینکه عملیات اجرایی بیمارستان 1000 تختخوابی همدان سریع تر آغاز گردد، گفت: این بیمارستان در سایت گردشگری باغ میوه همدان قرار گرفته که با گردشگری مغایرتی ندارد. استاندار همدان با اشاره به اینکه بیمارستان 1000 تختخوابی همدان به منطقه خدمات دهی خواهد نمود، ادامه داد: گردشگری عمده کشور گردشگری سلامت است که این بیمارستان نیز می تواند به گردشگری استان یاری کند. وی در بخش دیگری از سخنانش با اشاره به تغییر الگوی کشت و کشت های جایگزین، اظهار کرد: تغییر الگوی کشت های جایگزین در برنامه سازمان جهادکشاورزی استان است اما سرعت بیشتری احتیاج دارد.

نیک بخت اضافه کرد: در جایگزینی کشت از چند منطقه استان آغاز گردیده است که سازمان جهادکشاورزی باید گزارش دهد و به کشاورزان این موضوع را اعلام کند.

استاندار همدان با بیان اینکه 20 هزار تن سیر در تویسرکان روی دست کشاورزان مانده است، از رئیس سازمان جهادکشاورزی استان خواست برنامه ای برای این موضوع داشته باشد.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 14 دی 1397 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: anasi.ir شناسه مطلب: 46

به "عملیات اجرایی بیمارستان 1000 تختخوابی همدان سریع تر شروع گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "عملیات اجرایی بیمارستان 1000 تختخوابی همدان سریع تر شروع گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید