مخالفان ونزوئلا: در کوشش برای ارتباط با روسیه هستیم

به گزارش آناسی، یک مقام ارشد مخالفان دولت ونزوئلا اظهار کرد که این مخالفان قصد دارند برای برقراری ارتباط با روسیه به منظور بحث در خصوص مسائل مختلف از جمله قراردادهای مربوط به شرکت نفت دولتی ونزوئلا کوشش نمایند.

مخالفان ونزوئلا: در کوشش برای ارتباط با روسیه هستیم

به گزارش خبرنگاران، خوزه مانوئل اولیوارس، معاون رئیس مجلس ملی ونزوئلا در مصاحبه ای به اسپوتنیک در شهر واشنگتن دی سی آمریکا اظهار کرد: من فکر می کنم نوعی ارتباط میان دولت جدید ونزوئلا و روسیه به نحوی برقرار خواهد شد.

او که این اظهارات را در حاشیه کنفرانسی در خصوص ونزوئلا در این شهر مطرح نمود در پاسخ به مسئله قراردادهای نفتی میان روسیه با شرکت نفت دولتی ونزوئلا PDVSA اظهار کرد: دولت ما باید روی این مسئله کار کند و به موضوع ایجاد ارتباطی با روسیه با هدف بحث مستقیم درباره این مسئله بپردازد.

این در حالیست که دیوید سمولانسکی، نماینده ویژه خوان گوآیدو، رئیس جمهور خود خوانده مخالفان ونزوئلا در شرکت نفت دولتی این کشور به اسپوتنیک اظهار کرد که این مخالفان امیدوارند که روسیه و چین به روند انتقال قدرت در این کشور بحران زده یاری نمایند.

او گفت: ما امیدواریم که روسیه و چین در انتقال قدرت در ونزوئلا مشارکت نمایند و امیدواریم که آنها از دموکراسی حمایت نمایند.

روز چهارشنبه دفتر گوآیدو در واشنگتن دی سی اظهار داشت که مقام های دولت خود خوانده وی یک هیأت مدیره جدید برای شرکت CITGO، شرکت وابسته به شرکت نفت دولتی ونزوئلا در آمریکا معین نموده اند اما همان روز دادگاه عالی ونزوئلا این هیأت مدیره جدید را لغو اعلام نموده و حساب های بانکی آنها را بسته و آنها را ممنوع الخروج کرد.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 23 خرداد 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: anasi.ir شناسه مطلب: 161

به "مخالفان ونزوئلا: در کوشش برای ارتباط با روسیه هستیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مخالفان ونزوئلا: در کوشش برای ارتباط با روسیه هستیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید