پوشش بیمه سلامت برای بیش از یک میلیون گیلانی

به گزارش آناسی، مدیرکل بیمه سلامت گیلان گفت: یک میلیون و 270 هزار نفر در گیلان تحت پوشش بیمه سلامت هستند.

پوشش بیمه سلامت برای بیش از یک میلیون گیلانی

به گزارش خبرنگاران، اکبری در نشست خبری با اصحاب رسانه گیلان با بیان این که یک میلیون و 270 هزار نفر در گیلان تحت پوشش بیمه سلامت هستند، اظهار کرد: حوزه سلامت اولویت اصلی همه کشورهاست.

وی ارائه خدمت هدفمند به بیمه شدگان را از اهداف مهم بیمه سلامت دانست و گفت: ارائه بسته خدمت به محرومین و اقشار آسیب پذیر از برنامه های سازمان بیمه سلامت است.

پرداخت بدهی بیمه سلامت به مراکز خصوصی گیلان تا خرداد 97

وی با اشاره به مطالبات معوق بیمه سلامت گیلان در سال 96 اضافه کرد: بخش باقی مانده مطالبات نیمه دوم سال 96 تا انتها امسال پرداخت خواهد شد.

مدیرکل کمیته بیمه سلامت گیلان از پرداخت بدهی بیمه سلامت گیلان به مراکز دولتی بابت ارائه خدمات به بیمه شدگان تا مهر ماه 97 اطلاع داد و گفت: بدهی بیمه سلامت گیلان به مراکز خصوصی بابت ارائه خدمات به بیمه شدگان نیز تا خرداد 97 پرداخت شده است.

سامانه 1666 همه روزه پاسخ گوی سوالات بیمه شدگان

اکبری توضیح داد: یک سوم هزینه های درمانی کشور مربوط به بخش های دارویی است.

وی با اشاره به راه اندازی سامانه 1666 بیمه سلامت یادآور شد: این سامانه همه روزه پاسخ گوی سوالات بیمه شدگان بیمه سلامت است.

مدیرکل کمیته بیمه سلامت گیلان با تأکید بر این که مردم می توانند به صورت 24 ساعته سوال ها و نظرات خود در خصوص بیمه سلامت را از این سامانه مطرح نمایند، یادآور شد: روزهای دوشنبه از ساعت 10 الی 12 هر هفته مدیران به طور مستقیم پاسخ گوی سئوالات بیمه شدگان بیمه سلامت به وسیله این سامانه هستند.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 16 اردیبهشت 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: anasi.ir شناسه مطلب: 116

به "پوشش بیمه سلامت برای بیش از یک میلیون گیلانی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پوشش بیمه سلامت برای بیش از یک میلیون گیلانی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید