چهار پروژه عمرانی و خیرساز دانشگاه بیرجند افتتاح شد

به گزارش آناسی، به گزارش خبرنگاران، چهار پروژه خیرساز و عمرانی دانشگاه بیرجند با حضور وزیر علوم، تحقیقات و فناوری و جمعی از مسئولین استانی عصر روز جمعه افتتاح شد.

چهار پروژه عمرانی و خیرساز دانشگاه بیرجند افتتاح شد

سرای دانشجویان متأهل دانشگاه بیرجند، ساختمان مرکز تحقیقاتی سیستم های هوشمند توان و انرژی دانشگاه، ساختمان آزمایشگاه برق و کامپیوتر و ساختمان مرکز مشاوره و درمان دانشگاه از جمله این پروژه ها هستند.

زینلی مدیر بنیاد حامیان دانشگاه بیرجند در مراسم افتتاح این پروژه ها گفت: خیر و بخشش بدور از هر نوع تفکری و عقیده ای در ذات همه انسان ها وجود داشته و ریشه دیرینه در تاریخ دارد.

وی اظهار کرد: اسلام و از جمله تشیع علوی به این امر تأکید ویژه دارد که نشانه های آن را در جامعه می توان دید.

مدیر بنیاد حامیان دانشگاه بیرجند با اشاره به اینکه دانشگاه شاه کلید رشد و پیشرفت جامعه در ابعاد مختلف است یادآور شد: از این جهت سرمایه گذاری در این زمینه از سوی خیران بسیار حائز اهمیت است.

لازم به ذکر است ساخت سرای دانشجویان متأهل دانشگاه بیرجند با نام سرای دانشجویان پروفسور بهفروز با 650 متر مربع از سال 94 آغاز شده و هزینه کرد آن 6 میلیارد و 800 میلیون ریال است.

ساخت ساختمان مرکز تحقیقاتی سیستم های هوشمند توان و انرژی با 425 متر مربع از سال 95 آغاز شده و هزینه کرد آن 9 میلیارد ریال است.

ساخت ساختمان آزمایشگاه برق و کامپیوتر نیز از سال 94 آغاز شده و 650متر مربع داشته و هزینه کرد آن10 میلیارد و 370 میلیون ریال است.

هزینه کرد مرکز مشاوره و درمان دانشگاه با 700 متر مربع نیز پنج میلیارد و 517 میلیون تومان می باشد.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 29 بهمن 1397 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: anasi.ir شناسه مطلب: 68

به "چهار پروژه عمرانی و خیرساز دانشگاه بیرجند افتتاح شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "چهار پروژه عمرانی و خیرساز دانشگاه بیرجند افتتاح شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید