کین: پیروزی مان مقابل منچستریونایتد، حرف معناداری بود

به گزارش آناسی، مهاجم انگلیسی تاتنهام می گوید پیروزی مقتدرانه تیمش در خانه منچستریونایتد در کورس قهرمانی لیگ برتر حرفی معنادار بوده است.

کین: پیروزی مان مقابل منچستریونایتد، حرف معناداری بود

به گزارش خبرنگاران، هری کین پس از پیروزی 3 بر صفر تاتنهام در استادیوم اولدترافورد که در آن گل نخست تیمش را در دقیقه 50 با یک ضربه سر به ثمر رساند، این برد قاطع را محرکی برای بردن باشگاه به جایگاهی بالاتر دانست. این تحسین برانگیز است؛ اینکه به خانه منچستریونایتد بیایی و پیروز شوی آن هم به شیوه ای که ما بازی را بردیم که این حرف معناداری است. ما می خواستیم فصل را خوب آغاز کنیم و کسب 3 امتیاز از 3 بازی آغاز فوق العاده ای است.

کین اضافه نمود: ما در نیمه اول ما خوب بازی نکردیم اما زمانی که هنوز بازی بدون گل بود، گفتیم که باید ضرباهنگ حرکات مان را بالا ببریم. ما اولین گل را زدیم و بعد از آن هم حریف را مجازات کردیم. لوکاس دو گل فوق العاده زد و ما تکلیف بازی را معین کردیم. این تنها شیوه ای است که ما می توانیم بازی را ببریم. در سال های گذشته ما فصل را خوب آغاز نکردیم و مجبور بودیم در تعقیب تیم های دیگر باشیم. با این حال 6 تیم بالای جدول الان واقعاً قوی هستند و شما نباید بگذارید که فاصله تان با آنها زیاد گردد.

مهاجم انگلیسی سفیدپوشان لندن تأکید کرد: این پیروزی به ما آسودگی خاطر بزرگی می دهد و معنای زیادی داشت. ما داریم کوشش می کنیم که در تاتنهام تاریخ خودمان را بنویسیم. ما مانند یونایتد و چلسی جزو تیم های رده بالای جدول نبوده ایم اما در چند سال اخیر عملکرد خوبی داشته ایم اما باز هم به جایی که می خواستیم نرسیدیم. با این حال الان انگیزه و قوای محرک برای بردن باشگاه به جایگاهی بالاتر وجود دارد. تعداد زیادی از بازیکنان ما مدت زیادی کنار هم بازی نموده اند و این کمک نماینده است. فصلی طولانی پیش رو است و گاهاً مانند آنچه در نیمه اول همین بازی شاهدش بودیم، بازیکنان ما اتحادشان را حفظ کردند. اینها به ما برای کسب عنوان قهرمانی کمک می نمایند.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 8 آبان 1397 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: anasi.ir شناسه مطلب: 25

به "کین: پیروزی مان مقابل منچستریونایتد، حرف معناداری بود" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کین: پیروزی مان مقابل منچستریونایتد، حرف معناداری بود"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید