بهترین هدست، هندزفری و وب کم برای کلاس آنلاین و دورکاری

به گزارش آناسی، کلاس های درس و جلسه های کاری که به خاطر ترس از ویروس کرونا غیرحضوری و به شکل آنلاین برگزار می شوند، دوباره بازار خرید وفروش لوازم جانبی از مد افتاده، مثل هدفون و وب کم را داغ نموده است. در این بازار قیمت یک هندزفری بین 40 تا 500 هزار تومان است. از آنجا که برای حضور در جلسه یا کلاس پویا، به وب کم هم نیاز دارید. چیزی بین 300 هزار تا سه میلیون تومان هم باید برای خرید آن کنار بگذارید.

بهترین هدست، هندزفری و وب کم برای کلاس آنلاین و دورکاری

قیمت انواع وب کم؛ 300 هزار تا سه میلیون تومان

ارزان ترین وب کم های موجود در بازار حداقل 300 هزار تومان قیمت دارند

جلسات غیرحضوری بدون تصویر تا حد زیادی حوصله آدم را سر می برند. این جلسات به حد کافی خسته نماینده هستند، چه رسد به اینکه هیچ تصویری از کسی که در حال صحبت است، نداشته باشید. به خصوص اگر مدیر جلسه، معلم کلاس یا استاد دانشگاه هستید، شاید بهتر باشد حتما فکری به حال وب کم کنید. وب کم لپ تاپ ها شاید گزینه خوبی باشد، اما اغلب آن ها کیفیت پایینی دارند و صرفا تصویری تار از شما به نمایش می گذارند. همچنین کسانی که با کامپیوتر رومیزی در جلسات غیرحضوری و کلاس های آنلاین شرکت می نمایند، به احتمال زیاد وب کم برای آن ها ضروری خواهد بود. ارزان ترین وب کم های موجود در بازار حداقل 300 هزار تومان قیمت دارند که یک نمونه آن وبکم زیکو مدل Z48 است. رزولوشن فیلمبرداری این وب کم سه مگاپیکسل است و تصاویر را باکیفیت 720 فیلمبرداری می نماید. وب کم پی سی کمرا مدل PC3000 یکی دیگر از وب کم های پروفروش موجود در بازار است که با قیمت حدود 450 هزار تومان فروخته می گردد و ب کم سومگ مدل SMG-FHD هم در همین محدوده قیمت قرار گرفته است. مشخصات آن ها تا حد زیادی شبیه یکدیگر است و حتی از لحاظ ظاهری هم تفاوت چندانی با هم ندارند. اگر می خواهید با حداقل هزینه وب کم بخرید و به صورت تصویری در جلسات غیرحضوری و کلاس های آنلاین شرکت کنید، احتمالا بهترین گزینه همین مدل ها هستند، در غیر این صورت اگر مسئله ای بابت هزینه بالاتر ندارید، وب کم رپو مدل C260 می تواند گزینه خوبی باشد. این وب کم با قیمت یک میلیون تومان فروخته می گردد. گران ترین وب کم ها قیمتشان به سه میلیون تومان می رسد. از نمونه آن ها می توان به وب کم ای فورتک مدل PK-750G اشاره نمود که در بازار دو میلیون و 900 هزار تومان فروخته می گردد. از ویژگی هایش می توان به پایه آن اشاره نمود که هم قابلیت استفاده رومیزی دارد و هم به قسمت بالای مانیتور متصل می گردد. روزولوشن دوربین آن به 16 مگاپیکسل می رسد و عملا می تواند مثل دوربین گوشی موبایل از شما عکس بگیرد و تصویرتان را با دیگر اعضای جلسه و کلاس به اشتراک بگذارد.

قیمت انواع هدفون و هندزفری؛ 40 تا 500 هزار تومان

هدفون های رو گوشی که لاله گوش را کامل پوشش می دهند، حداقل 150 هزار تومان فروخته می شوند

مگر می گردد بدون هدفون در جلسات آنلاین شرکت کرد؟ مگر اینکه یک اتاق کار در خانه داشته باشید که بتوانید با خیال راحت بلند بلند به صدای حاضران در جلسه یا کلاس گوش کنید. به هر صورت خیلی ها ترجیح می دهند برای آرامش خاطر بقیه هم که شده با هدفون در جلسات شرکت نمایند. با این کار حتی می توان در مترو، اتوبوس و تاکسی هم در جلسات کاری و کلاس های آنلاین شرکت کرد. همچنین کیفیت صدا هم در هدفون بهتر از اسپیکر موبایل و لپ تاپ است و با هدفون احتمالا تمرکز بیشتری خواهید داشت. هدفون های تقلبی که در بساط هر دستفروشی پیدا می شوند بین 10 تا 20 هزار تومان قیمت دارند، اما مگر پولتان زیادی آمده که بخواهید چنین هدفون های به دردنخوری بخرید؟ یکی در میان یکی از گوشی هایش خراب است، میکروفرونش کار نمی نماید یا بعد از یک هفته سیمش قطع می گردد. مرگ یکبار، شیون هم یکبار، اگر همان ابتدای کمی بیشتر هزینه کنید، خیالتان کاملا راحت خواهد بود. با هزینه حداقل 40 هزار تومان می توانید سراغ هدفون های باکیفیت بروید. قیمت آن ها ممکن است به 120 هزار تومان هم برسد. اگر از گره خوردن سیم هدفون دل خوشی ندارید، گزینه دیگر اعتماد به هدفون های بلوتوثی است. البته ممکن است کامپیوتر شما بلوتوث نداشته باشد و از خرید خود پشیمان شوید، اما این گزینه یکی از بهترین ها برای کسانی است که با گوشی و لپ تاپ در جلسات و کلاس های غیرحضوری شرکت می نمایند. قیمت هدفون های بلوتوثی دورگردنی حداقل 50 هزار تومان است و قیمت مدل های برند مثل هدفون دورگردنی سامسونگ و شیائومی به 700 هزار تا یک میلیون تومان می رسد. گزینه گران تر، هدفون های بی سیم توگوشی است که بعضا به آن ها True Wireless می گویند. قیمت آن ها از 110 هزار تومان آغاز می گردد و تقریبا می توان گفت انتهایی ندارد. اگر دنبال گران ترین ها هستید، می توانیم هدفون بی سیم سنهایزر مدل Momentum true wirless 2 را به شما معرفی کنیم. قیمتش؟ ناقابل 9 میلیون و 100 هزار تومان. این مدل حتی از هدفون اپل هم گران است. هدفون بی سیم اپل مدل AirPods Pro با محفظه شارژ شش میلیون و 100 هزار تومان قیمت دارد. هدفون بی سیم بیتس Powerbeats Pro، هوآوی مدل FreeBuds Pro و سونی مدل WF-SP800N از دیگر مدل های برند هستند که قیمت هر سه حدود پنج میلیون تومان است. پرفروش ترین مدل، هدفون بی سیم شیائومی Redmi AirDots است که 500 هزار تومان خرج روی دستتان می گذارد. اغلب این هدفون ها در همین محدوده 500 هزار تومان قیمت دارند. با این حساب اگر بودجه ای در بازه 40 هزار تا 500 هزار تومان داشته باشید، می توانید از هر نوع هدفون، بهترینش را به جلسات غیرحضوری و کلاس های آنلاین ببرید.

قیمت انواع هدست؛ 300 هزار تا دو میلیون تومان

اگر می خواهید خرج دوباره نکنید، سراغ هدست های بروید که علاوه بر گوشی، میکروفون هم دارند

کسانی که ناچار هستند در محل های شلوغ در جلسات آنلاین شرکت نمایند، باید سراغ هدفون و هدست هایی بفرایند که به کلی صدای محیط را حذف کند. برای پدر و مادر هایی که بچه کوچک در خانه دارند و هر لحظه ممکن است با سروصدایش از جا بپرند، هدست ها بهترین گزینه هستند. هرچند خیلی ها راحتی هدفون و هندزفری توگوشی برایشان از همه چیز مهمتر است. هدفون های رو گوشی که کامل لاله گوش را پوشش می دهند، حداقل 150 هزار تومان قیمت دارند. اغلب مشتری ها هم سراغ همین مدل های ارزان قیمت می فرایند که از قضا بی سیم هستند. اگر دنبال یک هدفون خوب با حداقل بودجه هستید، احتمالا با 300 هزار تومان بتوانید مدل های خوبی مثل تسکو TH5345 پیدا کنید. توجه داشته باشید که این هدفون ها لزوما میکروفون ندارند و اگر می خواهید خرج دوباره نکنید، می توانید سراغ هدست های بروید که علاوه بر گوشی، میکروفون هم دارند. البته قیمت آن ها خیلی بیشتر است و تقریبا می توان گفت حداقل 400 هزار تومان خرج روی دستتان می گذارند. قیمت مدل های باکیفیت و پرفروش مثل تسکو TH5155 حدود 800 هزار تومان است. قیمت هدست های برند مثل ریزر، بیتس، ادیفایر، جی بی ال و سونی عموما در محدوده سه تا پنج میلیون تومان است، اما بعضا ممکن است با هدست های 20 میلیون تومانی روبرو شوید. برای مثال هدفون بنگ اند آلفسن مدل Beoplay H9 3rd Gen چنین قیمتی دارد. هدفون های بیتس مدل Studio 3 حدود شش میلیون تومان فروخته می شوند و هدست ریزر مدل Kraken X-U پنج میلیون تومان است. هدست ایسوس مدل Hs-W1 هم در همین محدوده قیمت دارد. اگر این هدست های برند را در نظر نگیریم، می توانیم بگوییم با بودجه 300 هزار تا دو میلیون تومان می توان یک هدست خوب خرید.

قیمت انواع میکروفون؛ 50 هزار تا یک میلیون تومان

میکروفون را به یقه تان وصل کنید و با خیال راحت آغاز به صحبت کنید. با این کار لازم نیست هر چند وقت یک بار میکروفون هدفون را دور و نزدیک کنید. همچنین در صورت استفاده از میکروفون احتمالا دعای خیر شاگردان، هم کلاسی ها و حاضران در جلسات پشت سرتان خواهد بود. چون با این کار کیفیت صدای شما به شکل قابل توجهی بهتر می گردد و دیگر خبری از نویز و خش خش نخواهد بود. البته باید توجه داشته باشید که اگر از لپ تاپ یا گوشی استفاده می کنید، بعد از خرید میکروفون ضروری است یک مبدل هم بخرید. چراکه لپ تاپ و گوشی تنها یک جک صدا دارند و برای اینکه بتوانید هم از هدفون و هم از میکروفون بهره ببرید، باید حدود 20 تا 30 هزار تومان برای خرید یک مبدل AUX یک به دو هزینه کنید. ارزان ترین میکروفون های موجود در بازار حدود 50 هزار تومان قیمت دارند. اغلب خریدارن سراغ همین مدل ها می فرایند و برای همین صدر فهرست پرفروش ترین میکروفون ها در اختیار آن ها است. قیمت میکروفون های اسم و رسم دار مثل ایکس او مدل MKF01 به حدود 140 هزار تومان می رسد. این مدل میکروفون ها صرفا یک سیم بلند دارند و امکانات چندان ویژه ای در اختیارتان نمی گذارند. در بعضی مدل ها روی سیم دکمه ای برای قطع و وصل صدا در نظر گرفته شده تا در کوتاه ترین زمان بتوانید میکروفون را بی صدا کنید. میکروفون یقه ای بویا مدل BY-M1 از نمونه آنهاست که با قیمت 400 هزار تومان فروخته می گردد. به طور کلی میکروفون های یقه ای بین 50 هزار تومان تا یک میلیون تومان قیمت دارند. میکروفون یقه ای کی اند اف مدل KF10 و میکروفون یقه ای بویا مدل BY-M1 Pro از جمله میکروفون های یک میلیون تومانی موجود در بازار هستند. گزینه دیگر، میکروفون های رومیزی است که بعضا در جلسات کاری استفاده می گردد. قیمت آن ها حداقل 160 هزار تومان است و در بیشترین حالت به 700 هزار تومان می رسد. میکروفون رومیزی یانمای مدل G22 با چنین قیمتی فروخته می گردد و یکی از گران ترین میکروفون های رومیزی به حساب می آید.

منبع: فرارو
انتشار: 9 بهمن 1399 بروزرسانی: 9 بهمن 1399 گردآورنده: anasi.ir شناسه مطلب: 1514

به "بهترین هدست، هندزفری و وب کم برای کلاس آنلاین و دورکاری" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بهترین هدست، هندزفری و وب کم برای کلاس آنلاین و دورکاری"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید