دیدار صیامی با رئیس فدراسیون جهانی دوومیدانی

به گزارش آناسی، رئیس فدراسیون دوومیدانی در حاشیه برگزاری مسابقات داخل سالن قهرمانی جهان با رئیس فدراسیون جهانی دوومیدانی دیدار کرد.

دیدار صیامی با رئیس فدراسیون جهانی دوومیدانی

به گزارش خبرنگاران و به نقل از روابط عمومی فدراسیون دوومیدانی، هاشم صیامی رئیس فدراسیون دوومیدانی کشورمان در حاشیه برگزاری رقابت های دوومیدانی داخل سالن قهرمانی دنیا که در کشور صربستان در جریان است، با سباستین کو رئیس فدراسیون دنیای دوومیدانی ملاقات و پیرامون مسائل مختلف به خصوص شرایط ورزش اول المپیک در کشورمان به بحث و تبادل نظر پرداخت.

در این ملاقات صیامی ضمن ابراز خورسندی از برگزاری این نشست با اشاره به کمبودها و شرایط فعلی ورزش دوومیدانی ایران، خواستار کمک و حمایت ویژه فدراسیون دنیای از این رشته پر مدال شد.

وی در این ملاقات با تاکید بر نیاز ایران به حضور مدرسین سطح اول دنیا جهت آموزش به مربیان داخلی به خصوص در بخش بانوان گفت: امیدوارم در کوتاه ترین زمان این اتفاق صورت پذیرد و چند مدرس و مربی خوب و شناخته شده دوومیدانی در دوها، پرش ها و پرتاب ها برای آموزش به مربیانی ایرانی به کشورمان سفر کنند. رئیس فدراسیون دنیای دوومیدانی نیز قول مساعد داد تا هر چه سریعتر مدرسین سطح اول دنیا جهت آموزش مربیان به کشورمان بیایند.

صیامی همچنین با اشاره به اقدامات خوب و ارزشمند ایران در ساخت پیست های دوومیدانی در سالیان اخیرگفت: متاسفانه به دلیل اعمال تحریم های ظالمانه در بحث تامین تجهیزات تخصصی دوومیدانی با مشکلاتی روبرو هستیم که از شما در خواست داریم تا برای تامین این تجهیزات ما را کمک و حمایت ویژه ای داشته باشید.

رئیس فدراسیون دو و میدانی ایران گفت: در حال حاضر نیاز مبرمی به تامین دستگاه فتوفینیش(زمان سنج الکترونیک) و دیگر تحهیزات تخصصی دوومیدانی داریم.

وی همچنین از سباستین کو رئیس فدراسیون دنیای دعوت کرد تا در اولین فرصت به کشورمان سفر کند تا ضمن ملاقات با وزیر ورزش و جوانان کشورمان از نزدیک در جریان شرایط و امکانات ورزش اول المپیک در ایران قرار گیرد تا از این طریق بتوان با استفاده از نظرات و حمایت های وی از توسعه ورزش دو و میدانی اقدامات اولیه جهت راه اندازی کمپ تمرینی مواد پرتابی در ایران صورت پذیرد،که این دعوت با استقبال رییس فدراسیون دنیای دو و میدانی همراه بود.

رییس فدراسیون دنیای دوومیدانی نیز ضمن ابراز خرسندی از اینکه یک قهرمان شناخته شده دوومیدانی در راس وزارت ورزش و جوانان ایران حضور دارد، گفت: برای ملاقات با سید حمید سجادی وزیر ورزش و جوانان پیگیری های لازم را انجام خواهیم داد تا بتوانم هرچه سریعتر با ایشان ملاقات داشته باشم.

در سرانجام این ملاقات از طرف رئیس فدراسیون کشورمان لوح و پرچم یادبود فدراسیون دوومیدانی جمهوری اسلامی ایران به سباستین کو اهداء شد.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 15 خرداد 1401 بروزرسانی: 15 خرداد 1401 گردآورنده: anasi.ir شناسه مطلب: 2165

به "دیدار صیامی با رئیس فدراسیون جهانی دوومیدانی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دیدار صیامی با رئیس فدراسیون جهانی دوومیدانی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید