فرام سافتور مجموعه رباتیک خود را زنده می نماید؛ بازی Armored Core VI معرفی گردید

به گزارش آناسی، در حالی که فرام سافتور توانست از رویداد گیم اواردز 2022 دست پر بازگشت و توانست به واسطه بازی الدن رینگ (Elden Ring) جایزه برترین بازی ویدئویی سال 2022 را دریافت کند اما سورپرایز بزرگی را هم برای هواداران تدارک دیده بود. شرکت باندای نامکو (Bandai Namco) و استودیو فرام سافتور (FromSoftware) به صورت رسمی بازی Armored Core VI: Fires of Rubicon را برای پلی استیشن 5، ایکس باکس سری ایکس/ اس، پلی استیشن 4، ایکس باکس وان و کامپیوترهای شخصی معرفی کرد.

فرام سافتور مجموعه رباتیک خود را زنده می نماید؛ بازی Armored Core VI معرفی گردید

طبق اعلام استودیو فرام سافتور، این بازی برای عرضه در سال 2023 در نظر گرفته شده است. شرکت باندای نامکو (Bandai Namco)، توضیحات زیر را درباره این بازی ارائه نموده است:

باندای نامکو اینترتینمنت و فرام سافتور براساس دانش به دست آمده از توسعه مشترک عناوین اخیر خود، در پی ارائه یک بازی اکشن نو هستند. با ترکیب تخصص همیشگی فرام سافتور در بازی های نقش آفرینی و گیم پلی قوی آن ها، Armored Core VI: Fires of Survival یک تجربه اکشن نو خواهد بود.

در بازی Armored Core VI: Fires of Rubicon بازیکنان می توانند کنترل دستگاه های مکانیکی را برعهده بگیرند که قابلیت مانور سه بعدی و حرکت آزادانه را در یک فضای سه بعدی دارد. چالش های سخت بازی را پشت سر بگذارید و با حرکات پویا که از مبارزات نزدیک و دوربرد استفاده کامل می نماید، بر دشمنان خود غلبه کنید. بازیکنان می توانند از انواع مختلفی از کارهای مختلف لذت ببرند که تنها با استفاده از ربات های مکانیکی قابل انجام هستند.

از نظر داستانی، یک ماده نو و مرموز در سیاره ای دورافتاده به نام روبیکون 3 کشف شده است. به عنوان یک منبع انرژی، انتظار می رفت که این ماده توانایی های تکنولوژیکی و ارتباطی بشریت را به طور چشمگیری ارتقا دهد. در عوض، این ماده باعث فاجع ای شد که سیاره و ستاره های اطراف را در شعله ها و طوفان ها در بر گرفت و یک سیستم ستاره ای سوزان را تشکیل داد. تقریباً نیم قرن بعد از این حادثه، همین ماده در روبیکون دوباره ظاهر شد؛ سیاره ای که اکنون آلوده و مهر و موم شده است.

طبق اطلاعات اعلام شده، هیدتاکا میازاکی (Hidetaka Miyazaki)، مدیر استودیو فرام سافتور و خالق سری بازی های سولز، در آغاز پروژه به عنوان کارگردان بازی حضور داشت و در شکل گیری آن نقش داشت اما پس از آن ماسارو یامامورا () وظیفه کارگردانی بازی را بر عهده گرفته است.

سری بازی Armored Core یکی از آثار قدیمی استودیو فرام سافتور است که چند سال پیش اعلام شده بود که به احتمال زیاد بازی نوی از آن ساخته خواهد شد. اگر فرایند توسعه بازی با تأخیر روبرو نشود، در سال آینده هواداران بعد از مدت ها می توانند بازی نوی از سری Armored Core را تجربه نمایند.

منبع: Gematsu

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 20 آذر 1401 بروزرسانی: 20 آذر 1401 گردآورنده: anasi.ir شناسه مطلب: 2285

به "فرام سافتور مجموعه رباتیک خود را زنده می نماید؛ بازی Armored Core VI معرفی گردید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فرام سافتور مجموعه رباتیک خود را زنده می نماید؛ بازی Armored Core VI معرفی گردید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید