فرصت های تجاری و سرمایه گذاری اصفهان و ویتنام آنالیز گردد

به گزارش آناسی، خبرنگاران: سفیر ویتنام در ایران گفت: اتاق بازرگانی اصفهان هیئت تجاری به ویتنام با هدف توسعه روابط اعزام کند تا از نزدیک فرصت های مشترک تجاری و سرمایه گذاری مورد آنالیز قرار گیرد.

فرصت های تجاری و سرمایه گذاری اصفهان و ویتنام آنالیز گردد

با ما همراه باشید تا با بهترین تور ویتنام سفر کنید.

به گزارش خبرنگاران از اصفهانو به نقل از روابط عمومی اتاق بازرگانی استان اصفهان، گوین هونگ در دیدار با رئیس اتاق بازرگانی استان اصفهان، خواهان خواهرخواندگی اصفهان با یکی از شهرهای ویتنام شد و گفت: این خواهر خواندگی می تواند به توسعه روابط مالی و تجاری 2 کشور ایران و ویتنام یاری کند.

وی اضافه نمود: اتاق بازرگانی اصفهان هیئت تجاری به ویتنام با هدف توسعه روابط اعزام کند تا از نزدیک فرصت های مشترک تجاری و سرمایه گذاری مورد آنالیز قرار گیرد.

سفیر ویتنام در ایران بیان نمود: ویتنام جزو شورای همکاری راهبردی مالی اقیانوس آرام شامل کشورهای ویتنام، آمریکا، کانادا، ژاپن، کره جنوبی، نیوزلند، استرالیا، شیلی، مالزی، سنگاپور، پرو و مکزیک بوده و تجارت با یکی از این کشورها می تواند زمینه صادرات به سایر کشورهای عضو اتحادیه بدون مالیات و عوارض فراهم کند .

وی توضیح داد: فراوری نمایندگان استان اصفهان با ویتنام می توانند محصولات مشترکی را فراوری نمایند و به کشورهای عضو اتحادیه صادر نمایند.

هونگ با اشاره به سرمایه گذاری کشورهای آمریکا، ژاپن و کره جنوبی در ویتنام گفت: ویتنام می تواند شریک تجاری برای استان اصفهان باشد و با شناسائی نقاط مشترک، در بازارهای بین المللی حضوری فعال داشته باشند.

اصفهان بزرگ ترین مرکز فرآوری سنگ در خاورمیانه است

رئیس اتاق بازرگانی اصفهان در این دیدار گفت: استان اصفهان با 8 هزار واحد صنعتی و فعالیت 70 شهرک صنعتی می تواند روابط تجاری نزدیکی با ویتنام داشته باشد.

سیدعبدالوهاب سهل آبادی اضافه نمود: اصفهان در حوزه های صنعتی، معدنی، کشاورزی و خدمات صندلی موثری در کشور داشته و می تواند فعالیت های مشترکی با کشور ویتنام تعریف کند.

وی اصفهان را بزرگ ترین مرکز فرآوری سنگ در خاورمیانه برشمرد و بیان نمود: فراوری مصالح ساختمانی از جمله سیمان، آجر ، کاشی و سرامیک از دیگر ظرفیت های استان اصفهان در صنعت ساختمان است .

رئیس اتاق بازرگانی اصفهان توضیح داد: اصفهان در حوزه گردشگری یکی از جاذبه های قابل توجه گردشگران خارجی بوده و در این زمینه می توان با ویتنام تبادل گردشگر داشته باشیم.

وی با اشاره به عضویت 2 هزار فعال مالی در اتاق بازرگانی اصفهان گفت: اتاق بازرگانی به عنوان مرکز تشکل های مالی و مجلس بخش خصوصی بوده و می تواند نقش موثری در توسعه روابط بین المللی با سایر کشورها داشته باشد.

ج

منبع: تسنیم
انتشار: 27 شهریور 1398 بروزرسانی: 18 مهر 1399 گردآورنده: anasi.ir شناسه مطلب: 339

به "فرصت های تجاری و سرمایه گذاری اصفهان و ویتنام آنالیز گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فرصت های تجاری و سرمایه گذاری اصفهان و ویتنام آنالیز گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید