نیروی انتظامی در خط مقدم تامین امنیت واقع شده است

به گزارش آناسی، خبرنگاران/آذربایجان شرقی استاندار آذربایجان شرقی با بیان این که نیروی انتظامی در خط مقدم تامین امنیت قرار گرفته است، از زحمات و کوشش های مجاهدانه فرماندهان و کارکنان نیروی انتظامی استان قدردانی کرد.

نیروی انتظامی در خط مقدم تامین امنیت واقع شده است

محمدرضا پورمحمدی در ملاقات با فرمانده نیروی انتظامی استان به مناسبت اعیاد شعبانیه، با قدردانی از کوشش های شبانه روزی این نیرو در تامین امنیت جامعه، گفت: در سایه این کوشش ها، آذربایجان شرقی از امن ترین استان های کشور به شمار می رود.

وی اضافه کرد: با تدبیر و زمان شناسی فرماندهی نیروی انتظامی استان، مشکل خاص امنیتی در استان نداریم و در حوادث مختلف، دستاوردهای خوبی نصیب استان شده است.

وی هم چنین از برخورد سریع و قاطع نیروی انتظامی با هنجارشکنان در پرونده سرقت طلافروشی خیابان حجتی تبریز قدردانی کرد.

فرمانده نیروی انتظامی آذربایجان شرقی نیز در این ملاقات با قدردانی از اهتمام جدی استاندار نسبت به ایجاد انسجام، وحدت و همدلی در بین مسئولان استان، گفت: با وجود بعضی از مسائل، فضای خوبی در استان حاکم است.

به نقل از روابط عمومی استانداری آذربایجان شرقی، سردار حسین عبدی اضافه کرد: آذربایجان شرقی به دلیل اهمیت و حساسیت ویژه، همیشه مورد طمع دشمنان است اما خوشبختانه با هوشیاری مردم و حضور به موقع نیروهای نظامی و انتظامی، توطئه های دشمنان خنثی شده است.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 29 فروردین 1400 بروزرسانی: 29 فروردین 1400 گردآورنده: anasi.ir شناسه مطلب: 1677

به "نیروی انتظامی در خط مقدم تامین امنیت واقع شده است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نیروی انتظامی در خط مقدم تامین امنیت واقع شده است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید