تور ایتالیا ارزان: واکنش اینتر به تمام شدن فصل برای مدافع میلان

به گزارش آناسی، باشگاه اینتر در واکنش به از دست رفتن فصل برای مدافع دانمارکی تیم فوتبال میلان پیامی منتشر کرد.

تور ایتالیا ارزان: واکنش اینتر به تمام شدن فصل برای مدافع میلان

با ما همراه باشید و با تور ایتالیا ارزان از به بهترین کشور اروپا سفر کنیم و در شهرهای ونیز، فلورانس و رم بگردیم و بناهای تاریخی این کشور تاریخی را از نزدیک ببینیم.

به گزارش خبرنگاران، سیمون کیائر که در رجحان 3 بر صفر چهارشنبه شب میلان مقابل جنوا در هفته پانزدهم سری A ایتالیا دچار مصدومیت شد، روز گذشته (آدینه) از ناحیه رباط صلیبی قدامی زانوی چپ خود مورد عمل جراحی نهاده شد و به این ترتیب فصل برای او تمام شده است.

باشگاه میلان با انتشار بیانیه ای رسمی در تشریح شرایط مدافع دانمارکی خود اعلام نمود که عمل جراحی این بازیکن بر روی رباط صلیبی اش موفقیت آمیز بوده است و انتظار می رود او برای 6 ماه به دور از میادین فوتبال باشد.

باشگاه اینتر هم در واکنش به تمام شدن فصل برای مدافع 32 ساله میلان در حساب توئیتری خود نوشت: قهرمان فقط با نحوه بازی فوتبالش تعریف نمی گردد. زود برگرد سیمون، ما منتظریم تا در سن سیرو طوری که لایقش هستی، تشویقت کنیم.

انتظار می رود استفانو پیولی حالا در پنجره زمستانی پیش رو از مدیران باشگاه میلان بخواهد تا مدافعی تازه را جذب نمایند که بتواند جای خالی کیائر را در ترکیب روسونری پر کند.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 7 دی 1400 بروزرسانی: 7 دی 1400 گردآورنده: anasi.ir شناسه مطلب: 2016

به "تور ایتالیا ارزان: واکنش اینتر به تمام شدن فصل برای مدافع میلان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تور ایتالیا ارزان: واکنش اینتر به تمام شدن فصل برای مدافع میلان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید